wróć do listy

HOUSE PARTY w DZIKu powered by sloggi

HOUSE PARTY w DZIKu powered by sloggi

Sloggi HOUSE PARTY w DZIKu powered by sloggi 18.05

sloggi ZORGANIZOWAŁO NAJWIĘKSZE HOUSE PARTY W WARSZAWIE!

 

18 maja 2023 przejdzie do historii! A to za sprawą najgłośniejszej domówki zorganizowanej przez markę sloggi. To najprawdopodobniej największe House Party odbyło się w warszawskim DZiK’u. Imprezę rozkręciła DZIARMA – polska wokalistka, tworząca muzykę z pogranicza popu, hip-hop oraz witch house.


A jak party, to i specjalny look! W roli głównej: stylówki wykorzystujące elementy bielizny z różnych linii marki sloggi. Niepowtarzalny event z okazji wiosenno-letniej kolekcji był nawiązaniem do kampanii reklamowej marki na ten sezon. Na event zaproszeni zostali przedstawiciele mediów, influencerzy i miłośnicy marki, którzy wejściówkę mogli zgarnąć, biorąc udział w konkursie zorganizowanym przez DZIARMĘ na jej Instagramie. Prywatny koncert artystki był głównym punktem podczas domówki, którą artystka rozgrzała do czerwoności.


Kolekcję na sezon wiosna/lato 2023 promuje klip nakręcony podczas 12-godzinnej imprezy w Barcelonie. Twórcy odpowiadający za jego produkcję doskonale uchwycili wszystkie wspólne chwile, które ominęły nas w czasie pandemii. Polska domówka sloggi jest naturalną kontynuacją globalnej kampanii marki i z pewnością będzie niezapomniana. Nie zabrakło najgorętszej muzyki, pełnego baru, dobrego jedzenia i… najmodniejszych stylizacji!

Dzięki najnowszej wersji rewolucyjnej technologii aktywnego dopasowywania się, bielizna sloggi zapewniła nie tylko hot stylizacje, ale i niepowtarzalną wygodę. Gdy twoje ciało porusza się i zmienia, sloggi porusza się i zmienia razem z nim. Idealna na imprezy, idealna na każdą okazję. 

Wszystkie kolekcje marki dostępne są na stronie: sloggi.com i w wybranych sklepach detalicznych.
 

***

O sloggi:
sloggi® zapewnia prawdziwy komfort na co dzień poprzez najwygodniejszą i najbardziej innowacyjną bieliznę na świecie. Marka dostępna na rynku od 1979 r. już od dawna zajmuje topową pozycję w Europie w sprzedaży bielizny. Obecnie dostarcza wyjątkowo komfortową, różnorodną bieliznę dla kobiet i mężczyzn w Europie, Azji, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Marka sloggi należy do Grupy Triumph, która obsługuje 40000 odbiorców hurtowych i sprzedaje swoje produkty w 3600 kontrolowanych punktach handlowych oraz za pośrednictwem kilku własnych sklepów internetowych. Należy do Business Social Compliance Initiative (BSCI).
sloggi w social media: facebook.com/sloggi & instagram.com/sloggi
 

sloggi ZORGANIZOWAŁO NAJWIĘKSZE HOUSE PARTY W WARSZAWIE!_IP 22.05.2023.pdf