BREUNINGER.COM_SS 2024
BREUNINGER BREUNINGER SS 2024 - PACKSHOTY & INFO PRASOWEDo kampanii wizerunkowej na sezon wiosna - lato 2024 Breuninger zaprosił inspirujące osobowości z różnych dziedzin kultury i sztuki. Znaleźli się wśród nich między innymi aktorka Florence Kasumba, przedsiębiorca Andre Feulner i nasza rodzima fotografka i modelka Lidia Popiel-Linda. Ich świadomość stylu i przede wszystkim autentyczność doskonale odzwierciedlają wartości marki Breuninger, pozwalając odbiorcom brandu w łatwy sposób utożsamić się z nimi.
Kampanią „Twarze stylu” Breuninger, wiodący wielokanałowy sprzedawca mody luksusowej i premium obecny w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Czechach i na innych rynkach UE (BeNeLux, ES, IT) rozpoczyna sezon wiosna/lato 2024. W Polsce sklep www.breuninger.com operuje jako multibrandowa platforma online.
▪ Kampania koncentruje się wokół inspirujących osobistości z branży kreatywnej, artystycznej i modowej. Swoim indywidualnym charakterem podkreślają oni wartość nowych kolekcji na wiosnę/lato i pokazują, że styl jest zawsze przede wszystkim odzwierciedleniem osobowości. Wśród zaproszonych osobistości znajdziemy między innymi Florence Kasumbę, André Feulnera i Lidię Popiel, którzy w kampanii występują w kreacjach od międzynarodowych projektantów, takich jak Agolde, BOSS, Essentiel Antwerp, Ganni, Isabel Marant i Róhe.
▪ Kampania prowadzona będzie głównie cyfrowo - w Polsce zarówno w aplikacji mobilnej i na stronie www.breuninger.com, a także w mediach społecznościowych i reklamach OOH, DOOH oraz prasie.
▪ Nowa kampania otwiera nie tylko nowy sezon, ale też nową erę dla marki Breuninger jako wizualne, tonalne i emocjonalne odzwierciedlenie jej zaktualizowanej tożsamości, sukcesywnie budowanej i wdrażanej przez ostatnie dwa lata.
KAMPANIA WIOSNA / LATO 2024: STYL JEST ZAWSZE POWIĄZANY Z INDYWIDUALNĄ HISTORIĄ
Nowa kampania Breuninger.com na wiosnę 2024 koncentruje się na osobowości, postawie i stylu. Bazując na tych trzech elementach, marka prezentuje różnorodne sylwetki swoich gości, z których każdy jest wyrazistą indywidualnością. Każdy z nich wnosi swoją osobistą historię, a przede wszystkim - swój własny styl. W efekcie otrzymujemy autentyczną, emocjonalną kampanię, która daje bohaterom nieskrępowaną przestrzeń na wyrażenie swojej osobowości. Ponieważ - na styl składa się nie tylko ubiór, ale także indywidualna postawa i ekspresja człowieka, dzięki którym jest on niepowtarzalny.
„Marka Breuninger.com zakorzeniła się na polskim rynku. W 2024 roku kontynuujemy dynamiczny wzrost naszego międzynarodowego biznesu, a Polska jest jednym z kluczowych rynków dla Breuninger.com, dlatego cieszy mnie, że mamy okazję współpracować z międzynarodowymi i polskimi ekspertkami i talentami świata mody, sztuki i lifestyle, co daje przestrzeń do podkreślenia różnorodności stylów i osobowości naszych klientów oraz kosmopolityczność marki Breuninger. Współpraca z Panią Lidią Popiel-Linda doskonale dopełnia międzynarodowe pozycjonowanie marki”
– mówi Marcin Winkler, General Manager CEE & Western Europe w Breuninger.
Celem kampanii jest zainspirowanie do poszukiwania własnego stylu, pozostania mu wiernym i celebrowania go.
„Breuninger.com w równym stopniu reprezentuje tradycję, jak i współczesność. Wyraża to nasze podejście do mody i stylu życia. Nasza nowa kampania opiera się na emocjonalnym DNA naszej marki, której celem jest zapewnienie naszym klientom poczucia przynależności do tego, co ona reprezentuje, niezależnie od ich indywidualnego stylu” – wyjaśnia Carsten Hendrich, Chief Brand Officer w Breuninger.
Dzięki innowacyjnej metodzie produkcji koncepcja kampanii na sezon SS 2024 po raz pierwszy umożliwia różnorodną i indywidualną prezentację treści. Content tworzony we współpracy z zaproszonymi gośćmi – niezależnie od tego, czy są to treści video czy Digital Display – można wykorzystywać modułowo, w sposób odpowiedni dla różnych formatów wymaganych przez własne, jak i płatne kanały.
NOWA TOŻSAMOŚĆ MARKI
Kampania opiera się na istniejących wartościach Breuninger i stanowi emocjonalne, wizualne i tonalne odzwierciedlenie tego, nad czym marka pracowała przez ostatnie dwa lata. Częścią nowej tożsamości są między innymi stopniowe zmiany w jej atrybutach – logo, sygnecie czy tradycyjnym, czerwonym kolorze – ale także w jej identyfikacji wizualnej
i tonalnej, która teraz jest znacznie bardziej zwięzła i klarowna. W efekcie tych zmian generalny Brand Design marki prezentowany we wszystkich kanałach i punktach styku
z konsumentami, jest teraz bardziej spójny.
„Nowa tożsamość marki Breuninger rozwijana była stopniowo przez ostatnie dwa lata. W ten sposób zapewniliśmy jej płynne, harmonijne i holistyczne przekształcenie. Kampania na rozpoczęcie nowego sezonu jest namacalnym, kreatywnym odzwierciedleniem tej nowej tożsamości” – dodaje Carsten Hendrich, Chief Brand Officer w Breuninger.
***
Udział w powstaniu kampanii:
Project Owner/ Chief Brand Officer E. Breuninger GmbH: Carsten Hendrich
Firma produkcyjna: Berlin Westend
Executive Creative Director: Chang Lin
Creative Director: Petra Langhammer
Fotografia: Luise i Maria Thornfeldt
Reżyseria: Chang Lin
DoP: Tobias Blickle
Stylizacja: Tobias Frericks
Fryzury: Wataru Suzuki
Makijaż: Ishrack Nitschke
Lokalizacja: Oatmilk Studios, Berlin
Marki modowe wykorzystane w kampanii:
Dla kobiet:
Agolde, Anfiny, BOSS, Carrano, Essentiel Antwerp, Frame, Ganni, Max Mara, Mrs & Hugs, Isabell Marant, Marant Étoile, Remain
Dla mężczyzn: Arma, Róhe, Santaniello, Windsor
***
O FIRMIE:
Firma Breuninger wyznaczająca nowe trendy w modzie i stylu życia, została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. W swojej 140-letniej historii firma Breuninger wyznaczała wysokie standardy w zakresie mody, urody i stylu życia, oferując ekskluzywny wybór międzynarodowych projektantów i wybranych nowych marek. Sklep internetowy www.breuninger.com działa od 2008 r. i jest jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w segmencie premium, dostępnym dla klientów m.in. w Austrii, Szwajcarii i Polsce. Oprócz wyjątkowego stylu i wyczucia trendów firmę Breuninger wyróżnia wrażliwość na potrzeby klienta: znajdziemy tu najróżniejsze udogodnienia, m.in. usługi specjalne, atelier oferujące poprawki krawieckie, usługę click&collect i możliwość rezerwacji online, opcję składania zamówień w sklepie oraz bezpłatne autobusy dowożące klientów. Wszystko to przekłada się na wyjątkowe wrażenia z zakupów, zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym. W Niemczech i Luksemburgu Breuninger posiada obecnie 13 domów towarowych i zatrudnia około 6500 pracowników. Uroczyste otwarcie nowego sklepu Breuninger w Hamburgu planowane jest na 2023 rok.
Breuninger.com_Kampania SS24_0_Lidia Popiel
Breuninger.com_Kampania SS24_0A_Lidia Popiel
Breuninger.com_Kampania SS24_1
Breuninger.com_Kampania SS24_1A
Breuninger.com_Kampania SS24_2
Breuninger.com_Kampania SS24_3
Breuninger.com_Kampania SS24_4
Breuninger.com_Kampania SS24_4A
Breuninger.com_Kampania SS24_5
Breuninger.com_Kampania SS24_5A
Breuninger.com_Kampania SS24_6
Breuninger.com_Kampania SS24_6A
Breuninger.com_Kampania SS24_7
Breuninger.com_Kampania SS24_7A
Breuninger.com_Kampania SS24_8
Breuninger.com_Kampania SS24_8A
Breuninger.com_Kampania SS24_9
Breuninger.com_Kampania SS24_9A
Breuninger.com_Kampania SS24_10
Breuninger.com_Kampania SS24_10A
Breuninger.com_Kampania SS24_11
Breuninger.com_Kampania SS24_11A
Breuninger.com_Kampania SS24_12
Breuninger.com_Kampania SS24_12A
Breuninger.com_Kampania SS24_13
Breuninger.com_Kampania SS24_13A