wróć do listy

30-lecie marki Nuxe

30-lecie marki Nuxe

NUXE 30-lecie marki NUXE

30 LAT NUXE!

„W tym roku celebrujemy 30. urodziny NUXE, które stanowią idealną okazję ku temu, by wrócić wspomnieniami do kluczowych etapów wyjątkowej historii pomiędzy marką a jej miłośnikami. Jest to niezwykle emocjonująca podróż
w czasie. Od powstania w małym laboratorium 30 lat temu do bycia liderem, zajmującym obecnie trzecią pozycję na rynku dermokosmetyków*. Przez cały ten czas, dzięki zmysłowym produktom zapewniającym sensoryczne doznania, marka NUXE wypełnia niszę w sektorze kosmetyków aptecznych. I przy tym jest zawsze wierna swoim zobowiązaniom, które są dla mnie niezwykle ważne – najwyższa jakość kosmetyków produkowanych we Francji oraz szacunek do naszej planety.

*NUXE – dane obliczone na podstawie danych z IQVIA International Pharmatrend – Zestawienie z listy produktów dostarczanych przez Nuxe na rynku dermokosmetyków we Francji (80, 81, 82, 83) – YTD wrzesień 2020 – wartościowo.

30. urodziny NUXE to przede wszystkim rocznica powstania suchego olejku Huile Prodigieuse®... Ten produkt jest odzwierciedleniem przełomowej koncepcji piękna, która powstała w mojej wyobraźni, zanim w 1991 roku została przekształcona w rzeczywistość dzięki grupie utalentowanych naukowców. Obecnie suchy olejek Huile Prodigieuse® jest bestsellerem i produktem „must-have” dla milionów osób na świecie. Każdego dnia czuję ogromną radość, widząc
entuzjastyczne podejście kobiet i mężczyzn do naszych kosmetyków. Widzę, że te produkty poprawiają im samopoczucie i stają się niezwykle ważnym elementem ich rytuałów pielęgnacyjnych, co jest ogromnym powodem do dumy i inspiruje mnie do wprowadzania kolejnych innowacyjnych produktów. Wszystkiego najlepszego z okazji jubileuszu marki dla wszystkich miłośników NUXE.” Aliza Jabès, Założycielka i Dyrektor Generalna Grupy NUXE

1989 - LABORATORIUM, W KTÓRYM WSZYSTKO SIĘ ZACZĘŁO
Kierując się swoją fascynacją kosmetykami i roślinami, Aliza Jabès już na bardzo wczesnym etapie decyduje się napisać
swoją własną historię. Francuska przedsiębiorczyni odkrywa małe laboratorium kosmetologii naturalnej w Paryżu i łączy
siły z zespołem ekspertów, podzielających jej pasję do botanicznych receptur, nauki i zapachów.

1991 - SUKCES HUILE PRODIGIEUSE® NAPĘDZA ROZWÓJ FIRMY NUXE
Jako młoda mama, Aliza Jabès marzy o naturalnym produkcie do pielęgnacji, który będzie w stanie upiększyć zarówno twarz, ciało jak i włosy. Jej laboratorium, pionier w dziedzinie olejów roślinnych, opracowuje Huile Prodigieuse® – „suchy olejek” o niepowtarzalnej konsystencji i zapachu. Ten skuteczny i zmysłowy kosmetyk burzy dotychczasowy porządek w sektorze farmaceutycznym i w szybkim czasie z „sekretu urody” staje się kultowym produktem, będącym numerem 1 wśród olejków w aptekach (1). Tak zaczyna się historia sukcesu marki NUXE.

1994 - WPROWADZENIE NA RYNEK BALSAMU DO UST RÊVE DE MIEL®
Podczas badań nad formułą kosmetyków do pielęgnacji skóry na bazie miodu, następuje przypadkowe odwrócenie kolejności nalewania miodu, olejów i wosku. Ten, jak się okazało, przypadkowy błąd owocuje powstaniem balsamu do ust Rêve de Miel®, który staje się ikoną wśród produktów odżywczych do suchych ust, mianując Rêve de Miel®
numerem 1 wśród aptecznych produktów do pielęgnacji ust (2).

1999 - CRÈME FRAÎCHE®, PIĘKNA PREMIERA
Pionierskie połączenie roślinnych mleczek, jedwabistej konsystencji, chwytliwej nazwy i niepowtarzalnego zapachu kwiatu pomarańczy – to wszystkie składniki, które tworzą nieodparty urok gamy Crème Fraîche® de beauté, nawilżającej pielęgnacji skóry. Urok, który nigdy nie słabnie...

2002 - PIERWSZE SPA NUXE OTWIERA SWOJE DRZWI W PARYŻU
Aliza Jabès marzy o intymnej i przyjaznej przestrzeni, w której miłośnicy marki NUXE będą mogli naładować swoją energię i oddać się błogiemu relaksowi. Pierwsze spa otwiera się na Rue Montorgueil w Paryżu. NUXE Spa jest dziś dostępne w ponad 60 wyjątkowych lokalizacjach we Francji i na całym świecie.

2005 - NA PODBÓJ ŚWIATA
Po ugruntowaniu swojej pozycji jako ogólnodostępnej marki we francuskich aptekach, NUXE pragnie podbić serca kobiet na całym świecie dzięki uruchomieniu swojej pierwszej międzynarodowej filii we Włoszech. Dziś marka jest obecna w ponad 60 krajach.

2008 - NUXURIANCE® SPRAWIA, ŻE NUXE STAJE SIĘ LIDEREM W DZIEDZINIE PIELĘGNACJI PRZECIWSTARZENIOWEJ
Wykorzystując swoją wiedzę z zakresu aktywnych składników roślinnych, NUXE R&D opracowuje wyjątkową pielęgnację przeciwstarzeniową, aby spełnić indywidualne potrzeby skóry w każdym wieku, w tym gamę Nuxuriance®. Kobiety, zachęcone skutecznością, jak i cudowną zmysłowością tych kosmetyków, sprawiają, że NUXE osiąga pozycję nr 1 w kategorii produktów przeciwstarzeniowych w aptekach (3).

2010-2014 UZNANIE DLA ŚMIAŁEGO PODEJŚCIA ALIZY JABÈS I NUXE
Wyjątkowa wizja Alizy Jabès i kierunek rozwoju marki NUXE zostają docenione otrzymując prestiżowe nagrody, w tym
nagrodę Ernst&Young dla Przedsiębiorcy Roku (2010) oraz nagrodę Havas International Trophée Femme en Or (2014).

2012 - PREMIERA PIERWSZEGO ZAPACHU NUXE, PRODIGIEUX® LE PARFUM
NUXE spełnia marzenia fanów niepowtarzalnego zapachu olejku Huile Prodigieuse®, wprowadzając na rynek perfumy. To absolutnie nowy, śmiały krok, który wywołuje poruszenie w sektorze farmaceutycznym.

2013 - NUXE SUN – POCZUJ LATO

NUXE wprowadza na rynek pielęgnację słoneczną NUXE Sun o uzależniających konsystencjach i wakacyjnym zapachu, które sprawiają, że linia staje się absolutną sensacją w segmencie ochrony przeciwsłonecznej w aptekach, zajmując miejsce wśród bestsellerów: numer 1 wśród olejków do opalania w aptekach (4), numer 1 wśród produktów po opalaniu w aptekach (5).

2014 - 45 PATENTÓW NUXE
Z biegiem lat badania Laboratorium marki NUXE idą coraz dalej, śmiało eksplorując nowe obszary.

2019 - HUILE PRODIGIEUSE® FLORALE, NOWA, UZALEŻNIAJĄCA PRZYJEMNOŚĆ
NUXE patrzy na świat przez różowe okulary i wprowadza na rynek młodszą siostrę swojego kultowego produktu:
tę samą unikalną formułę olejku w nowej wersji o świeżym i delikatnym zapachu. Kobiety to uwielbiają!

2020 - CERTYFIKOWANEJ PIELĘGNACJI BIO
Marka NUXE, ekspert w dziedzinie receptur pochodzenia naturalnego, odkrywa na nowo organiczną pielęgnację skóry,
wprowadzając linię organicznych, certyfikowanych produktów. Kosmetyki te odpowiadają na nowe oczekiwania: wzbogacone o aktywne składniki pochodzenia roślinnego, których identyfikowalność jest monitorowana przez testy DNA, a skuteczność wzmocniona dzięki wykorzystaniu naturalnych metod ekstrakcji (zielona chemia). Bez konieczności pójścia na kompromis między zmysłowością, wyjątkowymi konsystencjami i w 100% naturalnymi zapachami.

2021 - PRZYGODA TRWA!
Innowacje pozostają w centrum uwagi marki i NUXE wprowadza na rynek Super Serum [10] – uniwersalny koncentrat przeciwstarzeniowy, oparty na rewolucyjnej zielonej technologii, w 100% naturalnej: tysiące mikrokapsułek z olejami roślinnymi zawieszonych zostało w serum na bazie naturalnego kwasu hialuronowego.

Z okazji swoich 30. urodzin olejek Huile Prodigieuse® przekracza symboliczny próg 30 milionów sprzedanych butelek
(6) od momentu powstania produktu. NUXE kontynuuje rozwijanie swojego kultowego produktu do pielęgnacji o jego nowe odsłony (bądźcie czujni!).

NUXE otwiera również swój pierwszy butik w Paryżu, zachęcając odwiedzających do odkrycia na nowo produktów NUXE. Jest to zmysłowe doświadczenie, które zapewnia wspaniałe samopoczucie!

NUXE 30LAT_INFORMACJA_PRASOWA.pdf HPC-100ML-+-CONFETTIS1_079_RVB.jpg