wróć do listy

TRIUMPH_MY ATELIER_Gdańsk_02.2025

TRIUMPH_MY ATELIER_Gdańsk_02.2025

Triumph NOWY KONCEPT SALONÓW TRIUMPH : MY ATELIER

TRIUMPH KONTYNUUJE ROZWÓJ SWOJEGO KONCEPTU MY ATELIER

 

Triumph, wiodąca marka bielizny damskiej, kontynuuje dalszy rozwój i ekspansję innowacyjnego konceptu salonów MY ATELIER, oferując klientom nowoczesne, interaktywne i spersonalizowane przeżycie zakupowe, które całkowicie wykracza poza tradycyjnie rozumianą przestrzeń handlową. Wprowadzony po raz pierwszy w 2023 roku jest odzwierciadleniem filozofii marki, celebrującej indywidualność. 

Koncept MY ATELIER zyskał już uznanie, dzięki otwarciu i renowacji sześciu salonów własnych oraz uruchomieniu kolejnych 16-stu we współpracy z partnerami handlowymi w całej Europie. Z końcem stycznia Triumph ogłosił otwarcie trzeciego salonu MY ATELIER w Polsce. Do Warszawy i Katowic dołączył Gdańsk.

MY ATELIER zostało zaprojektowane jako przestronna i inspirująca przestrzeń. To efekt uważnego wsłuchiwania się w potrzeby kobiet, dla których wybór bielizny jest bardzo intymnym i osobistym przeżyciem. Powierzchnie sklepowe są starannie zaprojektowane i niezwykle przestronne, pozwalając na komfortowe przeglądanie asortymentu. Podobnie jak reszta atelier, także strefy relaksu i przymierzalnie zostały stworzone w taki sposób, aby Klientki marki mogły poczuć się w pełni swobodnie, bezpiecznie i bez pośpiechu przy wsparciu wysoko spersonalizowanej obsługi brafitterskiej, dobrać odpowiednią dla siebie bieliznę.

Zaangażowana w prezentowanie swojego różnorodnego dziedzictwa oraz globalnej obecności, marka Triumph w każdej lokalizacji, w której otwierany jest nowy koncept, nawiązuje współpracę z lokalnymi artystkami. Każda z nich tworzy unikalne dzieło sztuki inspirowane koncepcją MY ATELIER, w ich własnym charakterystycznym stylu. Oprócz wsparcia obiecujących talentów z całego świata, ta inicjatywa dodaje także regionalny wymiar każdemu otwarciu, dzięki czemu jeszcze bardziej łączy je z lokalną społecznością.

W Złotych Tarasach w Warszawie oraz Galerii Katowickiej w Katowicach możemy podziwiać pracę Magdaleny Pankiewicz. Z kolei gdański koncept MY ATELIER został zaaranżowany przy współpracy z lokalną trójmiejską artystką Agatą Przyżycką – doktorantką Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, która w swoich pracach malarskich często podejmuje tematykę związaną z cielesnością i ludzkim ciałem, przeskalowując jego wymiary i tworząc z poszczególnych fragmentów wysublimowane estetycznie kompozycje.

„Tworząc ilustrację dla konceptu MY ATELIER, inspirowałam się kobiecą cielesnością i jej sensualnością – tym, jak ciało staje się zarówno formą ekspresji, jak i przestrzenią intymności. W DNA marki Triumph odnajduję bliskość do własnej twórczości, w której ciało jest nośnikiem emocji, a jego przedstawienia balansują między subtelnością, a odwagą. Nie dążę do idealizowania, lecz odkrywam ukryte piękno – te detale, które umykają nam na co dzień. Starałam się uchwycić lekkość, siłę i pewność siebie, które wpisują się w bogatą historię marki Triumph, celebrującej kobiecość poprzez podkreślenie jej różnorodności i niepowtarzalności. Kolorystyka i organiczne, kolażowe formy w mojej ilustracji nawiązują do natury – jej harmonii, zmienności i subtelnej zmysłowości.” - wyznaje artystka. 

Obcowanie ze sztuką Agaty Przyżyckiej w MY ATELIER z pewnością będzie sprzyjać odkrywaniu kobiecości i swoich – często jeszcze ukrytych – potencjałów.

 

***
www.pl.triumph.com | @TriumphLingerie | FB: TriumphPL