wróć do listy

TRIUMPH WPROWADZA NOWY KONCEPT SALONÓW: MY ATELIER

TRIUMPH WPROWADZA NOWY KONCEPT SALONÓW: MY ATELIER

Triumph NOWY KONCEPT SALONÓW TRIUMPH : MY ATELIER

TRIUMPH WPROWADZA NOWY KONCEPT SALONÓW: MY ATELIER

Triumph, wiodąca marka bielizny damskiej, z dumą ogłasza stworzenie najnowszego i absolutnie innowacyjnego doświadczenia w obszarze sprzedaży detalicznej - My Atelier. Nowa koncepcja salonu zapewnia klientom nowoczesne, edukacyjne i interaktywne przeżycie zakupowe, które całkowicie wykracza poza tradycyjnie rozumianą przestrzeń handlową. To kontynuacja niedawno zaprezentowanej przez Triumph komunikacji wizualnej, głęboko zakorzenionej w filozofii marki, celebrującej indywidualność. Świat, w którym kobiety mogą całkowicie zaakceptować siebie i wszystko, co czyni je wyjątkowymi.

Zakup bielizny to bardzo intymne i osobiste przeżycie dla każdej kobiety, co miało duży wpływ na koncepcję kreatywną. W nowej odsłonie salonu  celem marki jest stworzenie środowiska, w którym klientki czują się swobodnie i mogą bez pośpiechu wybierać idealny model, ciesząc się wysoko spersonalizowaną obsługą brafitterską, z której słynie Triumph. 

My Atelier zostało zaprojektowane jako przestronna i inspirująca przestrzeń, skupiająca się na stworzeniu ciepłego i przyjaznego otoczenia dla wszystkich odwiedzających. Koncept wykorzystuje naturalne, ekologiczne materiały o ręcznie wykonanych detalach. Stonowana paleta kolorystyczna i zastosowane transparentne elementy wystroju dodają intymności, komfortu, głębi, pozwalając czuć się swobodnie i kobieco we własnej skórze.

Powierzchnie sklepowe są starannie zaprojektowane i niezwykle przestronne, pozwalając na swobodne i komfortowe przeglądanie asortymentu. Podobnie jak reszta atelier, także strefy relaksu i przymierzalnie zostały stworzone w taki sposób, aby Klientki marki mogły poczuć się jak w prawdziwej oazie spokoju.

Pierwszy salon w koncepcji My Atelier został otwarty w maju br. w Tainan, a niedługo później dołączyły do niej dwie kolejne lokalizacje – w Zurichu i Wiedniu. 

Zaangażowana w prezentowanie swojego różnorodnego dziedzictwa oraz globalnej obecności, marka Triumph w każdej lokalizacji, w której zostanie otwarty nowy koncept sklepu, zamierza współpracować z lokalnymi artystkami. Stworzą one unikalne dzieło sztuki inspirowane koncepcją My Atelier, w ich własnym charakterystycznym stylu. Oprócz wsparcia obiecujących talentów z całego świata, ta inicjatywa dodaje także regionalny wymiar każdemu otwarciu, dzięki czemu jeszcze bardziej łączy je z lokalną społecznością.

Przy okazji otwarcia konceptu My Atelier  w Zurichu, Triumph nawiązał współpracę ze szwajcarską artystką Shannon Zwicker, która wniosła do wnętrza swoje zmysłowe elementy designerskie. Natomiast Violetta Ehnsperg w koncepcie w Wiedniu wprowadziła charakterystyczną dla jej twórczości ekspresyjność kolorystyczną i abstrakcję.

Paul Gautier, Global Head of Brands, komentuje: "Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem nowej koncepcji salonów  i tym, że możemy zapewnić klientkom doświadczenia, które w pełni odzwierciedlają wartości naszej marki. ‘My Atelier’ to nie tylko przestrzeń handlowa. To miejsce do eksploracji, inspiracji i łączenia się z naszą marką w znaczący i wyjątkowy sposób. Jesteśmy też niezwykle dumni z możliwości współpracy z utalentowanymi lokalnymi artystkami, które dodają unikalny i spersonalizowany akcent do każdego wnętrza, łącząc go z lokalną społecznością i wprowadzając własną kreatywność i styl do naszego projektu sklepu".

Każdy aspekt konceptu My Atelier zachęca do eksplorowania dostępnej przestrzeni - daje  klientom możliwość swobodnego przeglądania asortymentu, spędzania czasu, odkrywania i inspirowania się. Jest to przestrzeń, która naprawdę wynosi tradycyjne doświadczenie zakupowe na wyższy poziom.

Rozumiejąc, że nie ma dwóch takich samych sylwetek, Triumph koncentruje się na celebrowaniu tego, co indywidualne: podkreślaniu różnic, które sprawiają, że kobiety są wyjątkowe - począwszy od ich perspektywy, postawy czy sposobu patrzenia na świat. Marka głęboko wierzy, że pojęcie normalności jest w pełni subiektywne i nie poddaje się żadnym standardom, dlatego wprowadziła narrację #ItsPersonal. Filozofia ta jest realizowana we wszystkich aspektach jej działalności - także poprzez kreowanie wyjątkowego i osobistego doświadczenia zakupowego. 
 

TRIUMPH WPROWADZA NOWY KONCEPT SALONÓW - MY ATELIER_IP 06.2023.pdf