Kolekcja BODY MAKE-UP ILLUSION AW 2024
Triumph TRIUMPH AW 2024 | KAMPANIE & PACKSHOTY
Triumph, marka będąca synonimem wysokiej jakości, po raz kolejny przesuwa granice innowacji. W sezonie AW 2024 z dumą przedstawia Body Make-Up Illusion - kolekcję, będącą początkiem całkowicie nowej kategorii biustonoszy, która rewolucjonizuje dotychczasowe pojęcie komfortu.
Kolekcja Body Make-Up Illusion to prawdziwy przełom w świecie bielizny. Została zaprojektowana dla kobiet szukających biustonosza, któremu mogą w pełni zaufać, ale jednocześnie - którego nie czuć na ciele. Dzięki niej już na zawsze „zapomnisz o istnieniu fiszbin”. Wyznaczając nową erę w bieliźnie, marka stworzyła produkt tak innowacyjny, że wypełnia lukę pomiędzy biustonoszami z fiszbinami i bezfiszbinowymi. Dzięki innowacyjnej fiszbinie Comfort Wire, niezwykle miękkiej tkaninie i zaawansowanym technologicznie miseczkom, które intuicyjnie dopasowują się do indywidualnego kształtu biustu, niemożliwe stało się możliwe - tworząc wrażenie absolutnego braku biustonosza na ciele.
Patrizia Milani, Global Head of Merchandising w Triumph, mówi: „Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem tej rewolucyjnej kolekcji. W odpowiedzi na opinie naszych klientek na temat modeli z fiszbinami i bezfiszbin, zidentyfikowaliśmy wyraźną potrzebę wprowadzenia trzeciej kategorii biustonoszy. Kolekcja Body Make-Up Illusion z komfortowymi fiszbinami wypełnia lukę między dwiema tradycyjnymi kategoriami - wsparciem biustonosza usztywnianego oraz swobodą i komfortem biustonosza bezfiszbinowego. A ponadto niezmiennie tworzy efekt uniesienia dla pełniejszego dekoltu”.
Body Make-Up Illusion to pionierska kolekcja, w której zastosowane technologie wynoszą komfort i styl do niespotykanego dotąd poziomu. Dostrzegając rozmaite i stale zmieniające się potrzeby współczesnych kobiet, Triumph poświęcił się tworzeniu intuicyjnej bielizny, która doskonale dopasowuje się do ich indywidualnych kształtów ciała. Kolekcja Body Make-Up Illusion stanowi kulminację lat badań i rozwoju, czego efektem jest linia produktów, wykorzystująca potencjał najnowszej technologii. Wszystko po to, aby zapewnić niezawodne dopasowanie, które jest całkowicie dostosowane do osobistych preferencji.
Kampania Body Make-Up Illusion pod nazwą: „Bielizna, której nie poczujesz” wystartowała 02 października. Twarzą kolekcji została Małgorzata Socha – ceniona aktorka serialowa i filmowa, influencerka, mama trójki dzieci. Znana ze swojego świetnego stylu i wdzięku, szczera, autentyczna, ciepła i rodzinna – utożsamia najważniejsze wartości marki Triumph.
„Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy z marką Triumph i tego, że mogę być częścią tak przełomowej kampanii i ambasadorką linii, która realnie wpływa na komfort i jakość życia wielu kobiet. Bo Body Make-Up Illusion to naprawdę pionierska kolekcja. Przekonałam się o tym na własnej skórze! Można powiedzieć, że po założeniu tego biustonosza dzieje się… magia. W końcu ktoś wynalazł biustonosz idealny, który wspaniale wspiera biust, a jednocześnie jest zupełnie niewyczuwalny. I myślę, że każda kobieta, która przymierzy ten biustonosz, nie będzie chciała się z nim rozstać”. – mówi ambasadorka kolekcji Małgorzata Socha.
***
KOLEKCJA BODY MAKE-UP ILLUSION MARKI TRIUMPH DOSTĘPNA JEST NA STRONIE:
www.pl.triumph.com/kolekcje/comfort-wire
TRIUMPH_Kampania BMUI_Małgorzata Socha_fot. Mateusz Stankiewicz_1
TRIUMPH_Kampania BMUI_Małgorzata Socha_fot. Mateusz Stankiewicz_2
TRIUMPH_Kampania Body Make-Up Illusion_1
Triumph_Body Make-Up Illusion_Pigeon Grey_visual_1
Triumph_Body Make-Up Illusion Lace_Pigeon Grey_250 zł
Triumph_Body Make-Up Illusion Lace Shorty_Pigeon Grey_120 zł
Triumph_Body Make-Up Illusion Lace Highleg Tai_Pigeon Grey_100 zł
Triumph_Body Make-Up Illusion_Woodrose_250 zł
Triumph_Body Make-Up Illusion_Highleg Tai_Woodrose_100 zł
Triumph_Body Make-Up Illusion_Shorty_Woodrose_120 zł
TRIUMPH_Kampania BMUI_XMASS_Małgorzata Socha_fot. Mateusz Stankiewicz_1-min
TRIUMPH_Kampania BMUI_XMASS_Małgorzata Socha_fot. Mateusz Stankiewicz_2-min
Triumph_Body Make-Up Illusion_Woodrose_1
Triumph_Body Make-Up Illusion_Woodrose_2