HOUSE PARTY w DZIKu powered by sloggi
Sloggi HOUSE PARTY w DZIKu powered by sloggi 18.05
18 maja 2023 przejdzie do historii! A to za sprawą najgłośniejszej domówki zorganizowanej przez markę sloggi. To najprawdopodobniej największe House Party odbyło się w warszawskim DZiK’u. Imprezę rozkręciła DZIARMA – polska wokalistka, tworząca muzykę z pogranicza popu, hip-hop oraz witch house.
A jak party, to i specjalny look! W roli głównej: stylówki wykorzystujące elementy bielizny z różnych linii marki sloggi. Niepowtarzalny event z okazji wiosenno-letniej kolekcji był nawiązaniem do kampanii reklamowej marki na ten sezon. Na event zaproszeni zostali przedstawiciele mediów, influencerzy i miłośnicy marki, którzy wejściówkę mogli zgarnąć, biorąc udział w konkursie zorganizowanym przez DZIARMĘ na jej Instagramie. Prywatny koncert artystki był głównym punktem podczas domówki, którą artystka rozgrzała do czerwoności.
Kolekcję na sezon wiosna/lato 2023 promuje klip nakręcony podczas 12-godzinnej imprezy w Barcelonie. Twórcy odpowiadający za jego produkcję doskonale uchwycili wszystkie wspólne chwile, które ominęły nas w czasie pandemii. Polska domówka sloggi jest naturalną kontynuacją globalnej kampanii marki i z pewnością będzie niezapomniana. Nie zabrakło najgorętszej muzyki, pełnego baru, dobrego jedzenia i… najmodniejszych stylizacji!
Dzięki najnowszej wersji rewolucyjnej technologii aktywnego dopasowywania się, bielizna sloggi zapewniła nie tylko hot stylizacje, ale i niepowtarzalną wygodę. Gdy twoje ciało porusza się i zmienia, sloggi porusza się i zmienia razem z nim. Idealna na imprezy, idealna na każdą okazję.
Wszystkie kolekcje marki dostępne są na stronie: sloggi.com i w wybranych sklepach detalicznych.
***
O sloggi:
sloggi® zapewnia prawdziwy komfort na co dzień poprzez najwygodniejszą i najbardziej innowacyjną bieliznę na świecie. Marka dostępna na rynku od 1979 r. już od dawna zajmuje topową pozycję w Europie w sprzedaży bielizny. Obecnie dostarcza wyjątkowo komfortową, różnorodną bieliznę dla kobiet i mężczyzn w Europie, Azji, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Marka sloggi należy do Grupy Triumph, która obsługuje 40000 odbiorców hurtowych i sprzedaje swoje produkty w 3600 kontrolowanych punktach handlowych oraz za pośrednictwem kilku własnych sklepów internetowych. Należy do Business Social Compliance Initiative (BSCI).
sloggi w social media: facebook.com/sloggi & instagram.com/sloggi
sloggi_HOUSE PARTY_18.05.2023_1
sloggi_HOUSE PARTY_18.05.2023_2
sloggi_HOUSE PARTY_18.05.2023_3
sloggi_HOUSE PARTY_18.05.2023_4
sloggi_HOUSE PARTY_Ola Nowak_1
sloggi_HOUSE PARTY_Julia Żugaj_1
sloggi_HOUSE PARTY_Julia Żugaj_0
sloggi_HOUSE PARTY_Dziarma_1
sloggi_HOUSE PARTY_Dziarma_2
sloggi_HOUSE PARTY_18.05.2023_7
sloggi_HOUSE PARTY_18.05.2023_8
sloggi_HOUSE PARTY_18.05.2023_5
sloggi_HOUSE PARTY_18.05.2023_6