wróć do listy

PIONIERSKA KAMPANIA DOUGLAS - NOWA MASKARA DOUGLAS COLLECTION PROMOWANA PRZEZ WIRTUALNĄ INFLUENCERKĘ

PIONIERSKA KAMPANIA DOUGLAS - NOWA MASKARA DOUGLAS COLLECTION PROMOWANA PRZEZ WIRTUALNĄ INFLUENCERKĘ

DOUGLAS PIONIERSKA KAMPANIA DOUGLAS Z WIRTUALNĄ INFLUENCERKĄ

PIONIERSKA KAMPANIA DOUGLAS - NOWA MASKARA DOUGLAS COLLECTION PROMOWANA PRZEZ WIRTUALNĄ INFLUENCERKĘ

Douglas rusza z kampanią nowej maskary Mini Maxi marki własnej - Douglas Collection. Jest to pierwsza w Polsce współpraca angażująca w działania promocyjne influencerkę wygenerowaną przez sztuczną inteligencję (AI). Na ambasadorkę nowej maskary Mini Maxi wybrano znaną m.in. na TikToku  - Meta_Queen. 

Douglas, jako lider branży beauty w Polsce, konsekwentnie stawia na innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania w swojej komunikacji. Teraz, do przygotowania spersonalizowanego contentu, sięgnął po sztuczną inteligencję. W 30-sekundowym filmie, który łączy świat wirtualny z rzeczywistością wielkiego miasta, Meta Queen przeprowadza test nowej maskary Mini Maxi, stosując popularny w kategorii beauty format przed/po. 

„Krajobraz infleuncer marketingu stale ewoluuje, a ostatnio pojawił się nowy trend – influecnerzy AI. I choć wiemy, że we współpracach influencerskich autentyczność i wiarygodność to podstawa, chcąc iść o krok dalej, testowo postawiliśmy na współpracę z wirtualną postacią. Liczymy na to, że zaangażowanie do kampanii Meta Queen, będzie ciekawym początkiem dla innowacyjności i kreatywności w komunikacji nowości w branży beauty” -  mówi Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications 

Wideo promujące nową masakrę Douglas Collection można śledzić na kanale ‘Meta_Queen’ na TikToku, social mediach własnych Douglas oraz na Youtube: https://youtu.be/Y4IfSG9XijU.  Za jej kreację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw, kampanię wyprodukował dom produkcyjny TRUSKAVKA. Za realizację materiałów odpowiedzialny był virtual video director Krzysztof Kujawski (humanverse.pl)   W ramach kampanii przygotowano serię animacji, za ich kreację i produkcję odpowiada Saatchi x Saatchi.

***
O Douglas: 
Douglas, będący liderem w branży beauty, stanowi największą i najszybciej rozwijającą się sieć perfumerii w Polsce. Posiada obecnie blisko 150 perfumerii na terenie całego kraju. Strategicznym podejściem marki jest oferta omnichanelowa, co pozwala na kompleksowe doświadczenia zakupowe. Asortyment perfumerii Douglas jest niezwykle szeroki, obejmuje produkty zarówno światowych, jak i polskich marek, oferuje także bogatą gamę marek pielęgnacyjnych, makijażowych czy zapachowych.