BEAUTY TECH - BEZPŁATNE KONSULTACJE KOSMETOLOGICZNE W PERFUMERIACH DOUGLAS
DOUGLAS BEAUTY TECH - BEZPŁATNE KONSULTACJE KOSMETOLOGICZNE W PERFUMERIACH DOUGLAS
DOUGLAS - ekspert w pielęgnacji, sięga po najnowocześniejsze narzędzia z obszaru high-tech, oferując je klientom, którzy w perfumeriach DOUGLAS mogą przeprowadzić bezpłatną konsultację kosmetologiczną z wykorzystaniem innowacyjnego sprzętu diagnozującego kondycję skóry. Taka usługa dostępna jest w wybranych perfumeriach i można zapisać się na nią przez aplikację Booksy.
„Nieustannie rozwijamy nasze usługi z zakresu pielęgnacji skóry, wprowadzając rozwiązania z dziedziny Beauty Tech. Łączymy naszą wieloletnią ekspertyzę w zakresie skóry z najlepszymi osiągnięciami nauki o niej, sztucznej inteligencji i doświadczenia w świecie beauty. Widzimy, że takie podejście przekłada się jednocześnie na zwiększenie zainteresowania wśród klientów skórą i jej pielęgnacją. Dzięki możliwości oglądania skóry w powiększeniu wspólnie odkrywamy to, co dzieje się w niej. Diagnoza różnych dysfunkcji jest bardziej precyzyjna, a pielęgnacja spersonalizowana i skuteczna. Co więcej technologia pozwala nam również obserwować postępy i działanie tego, co zostało zaproponowane i zastosowane.” – mówi Anna Chomik, Regional Skin Care Expert Douglas.
Kluczem do skutecznej pielęgnacji jest wnikliwe poznanie potrzeb naszej skóry. A nie wszystkie widać… gołym okiem. Z pomocą przychodzi wtedy technologia. Diagnostyka skóry wykorzystująca zaawansowane technologie pozwala dobrać produkty, precyzyjnie odpowiadające na wszystkie jej potrzeby. "W dzisiejszych czasach mamy ogromną dostępność zaawansowanych kosmetyków i zabiegów, a możliwości finansowe pozwalają nam z nich korzystać. I niestety, nie zawsze jest to dla nas dobre. Coraz częściej dobieramy kosmetyki i zabiegi intuicyjnie, nawet trochę przypadkowo, często je zmieniamy, używamy zbyt aktywnych składników dla uwrażliwionych, zmęczonych, odwodnionych przez czynniki zewnętrzne i styl życia skór. Coraz częściej mówi się o powszechnym zjawisku inflammagingu i rzeczywiście obserwuję to u wielu naszych klientów. Dlatego tak ważne jest, żeby zawierzyć ekspertowi, który zada kilka szczegółowych pytań, przeanalizuje dotychczasowe przyzwyczajenia pielęgnacyjne, zapyta o używane dotąd kosmetyki i styl życia, naszą codzienność. W każdej perfumerii Douglas znajdziemy eksperta, który nie tylko pomoże przywrócić stan naszej cery do równowagi, ale również poprawić go tak, abyśmy czuły się na co dzień spokojniejsze, piękniejsze, pewniejsze siebie." – dodaje ekspertka Douglas.
Jakimi technologiami dysponują konsultanci w perfumeriach Douglas, przeprowadzający diagnostykę skóry?
DOUGLAS BEAUTY TECH
DOUGLAS BEAUTY TECH to ultranowoczesny aparat diagnostyczny przeznaczony do oceny stanu i kondycji skóry oraz określenia na tej podstawie jej wieku (nie zawsze pokrywa się on z tym rzeczywistym). Umożliwia wydruk analizy skóry twarzy i ułatwia śledzenie postępów osiąganych, dzięki zabiegom – zarówno tym wykonywanym w gabinecie, jak i domowej pielęgnacji. Urządzenie bazuje na zastrzeżonej technologii, która zapewnia niezwykłą możliwość wykrycia i analizy podpowierzchniowych naczynek krwionośnych oraz melaniny w celu precyzyjnego zaplanowania rekomendowanych zabiegów. Ocenie i analizie poddawane jest aż 19 parametrów stanu skóry. Ale to nie wszystko – podczas badania można pacjentowi pokazać stymulację procesu starzenia o 5-7 lat lub zwizualizować odmłodzenie poprzez usunięcie przebarwień i zmarszczek. VISIA pozwala na analizę lewej i prawej strony oraz przodu twarzy, a każde szczegół dotyczące kondycji cery może być szczegółowo zbadany i wyświetlony.
SKIN SCREEN – ZAAWANSOWANA DIAGNOZA SKÓRY
Marka Lancôme wprowadziła Skin Screen, czyli najnowocześniejszą usługę analizy skóry przeznaczoną dla każdej kobiety, inspirowaną badaniami klinicznymi i urządzeniami zatwierdzonymi przez dermatologów. Dzięki 20-letnim badaniom oraz sztucznej inteligencji, Lancôme Skin Screen stanowi przełomowe połączenie technologii trójpolarnego światła i zaawansowanych algorytmów umożliwiających pomiar 12 kluczowych klinicznych parametrów skóry i wspierających ekspertów Lancôme w zapewnieniu prawdziwie spersonalizowanych rozwiązań pielęgnacyjnych w perfumerii.
Urządzenie posiada też trzy ekskluzywne funkcje opracowane na wyłączność Lancôme, które pozwalają przeprowadzić diagnozę okolic oczu, stymulację procesu starzenia i Skin Lift Index, który dzięki połączeniu zaawansowanych algorytmów i AI diagnozuje stan oznak starzenia się skóry, takich jak: zmarszczki i drobne linie na różnych obszarach twarzy, kurze łapki i jędrność.
KONDYCJA WYCZYTANA Z PARAMETRÓW
W wybranych perfumeriach DOUGLAS, konsultanci marki CAUDIALE mają do dyspozycji urządzenie SCANER ARAM HUVIS. To profesjonalne narzędzie diagnostyczne, które powiększa skórę aż 30-krotnie, a analiza przeprowadzana jest przy użyciu trzech rodzajów światła: spolaryzowanego, UV i normalnego. Urządzenie analizuje parametry skóry: pory, niedoskonałości, jędrność, elastyczność, nawilżenie, zmarszczki i przebarwienia.
Z kolei eksperci marki Dr Irena Eris przy doborze pielęgnacji mogą przeprowadzić kompleksową ocenę stanu cery za pomocą aparatu API-100, który sprawdza konkretne parametry skóry: nawilżenie, sebum, pory, melaninę, stany zapalne i zmarszczki.
WŁOS MA GŁOS
W perfumeriach DOUGLAS możemy poddać analizie nie tylko skórę twarzy, ale też wykonać profesjonalną diagnostykę skóry głowy i włókna włosa. W celu dobrania idealnego rytuału pielęgnacyjnego, marka Hair Rituel by Sisley we współpracy z trychologami opracowała Hair Analyzer 2.0. To wyjątkowe urządzenie wykorzystywane jest do przeprowadzania eksperckiej diagnostyki skóry głowy i włókna włosa.
***
O DOUGLAS Group:
Grupa DOUGLAS, ze swoimi markami DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem na europejskim rynku beauty, oferując kompleksowe doświadczenia zakupowe przez kanały online oraz offline. DOUGLAS Group inspiruje klientów do odkrywania i podkreślania piękna, oferując unikalny asortyment online i w około 1850 sklepach. Dzięki niezrównanemu rozmiarowi i dostępowi do klientów, DOUGLAS Group jest partnerem z wyboru dla marek i oferuje najwyższej jakości asortyment marek selektywnych i ekskluzywnych, a także własnych marek korporacyjnych. Asortyment obejmuje zapachy, kosmetyki kolorowe, pielęgnację skóry, pielęgnację włosów, akcesoria, a także usługi kosmetyczne. Wzmocnienie skutecznego pozycjonowania omnichannel przy jednoczesnym konsekwentnym rozwijaniu najwyższej jakości obsługi klienta jest sercem strategii Grupy DOUGLAS "Let it Bloom - DOUGLAS 2026". Zwycięski model biznesowy opiera się na wielokanałowej ofercie Grupy, wiodących markach i możliwościach w zakresie danych. W roku obrotowym 2022/23 Grupa DOUGLAS wygenerowała sprzedaż (netto) w wysokości 4,1 mld euro i zatrudniała około 18 000 osób w całej Europie.