DOUGLAS SKINCARE WEEKS 2025
DOUGLAS DOUGLAS SKINCARE WEEKS 2025
Podia ponad 40 znanych i cenionych marek kosmetycznych, prezentacja najnowszych produktów pielęgnacyjnych oraz pokaz zaawansowanych technologicznie urządzeń beauty (beauty tech), możliwość analizy stanu skóry i dobór rytuału pielęgnacyjnego przez ekspertów, bezpłatne konsultacje lekarzy dermatologów, trychologów – to tylko niektóre atrakcje, które przyciągnęły beauty lovers na kolejną edycję DOUGLAS SKINCARE WEEKS.
15 i 16 stycznia w warszawskim Studio TĘCZA odbył się jedyny tego rodzaju event dla konsumentów, który był prawdziwą gratką dla miłośników pielęgnacji, tropicieli urodowych trendów i potwierdzeniem, że DOUGLAS jest prawdziwym ekspertem w pielęgnacji skóry.
Tematem przewodnim tegorocznej edycji były innowacyjne technologie stosowane w diagnostyce skóry. Nie zabrakło więc prezentacji najnowocześniejszych narzędzi z obszaru high-tech oraz innowacyjnego sprzętu diagnozującego kondycję skóry, który – w połączeniu z ekspertyzą specjalistów – pozwala na dobranie produktów idealnie dopasowanych do potrzeb klienta. Eksperci marek udzielali informacji o produktach, nowościach, składnikach, sposobach pielęgnacji skóry i zapraszali na zabiegi, które marki prowadzą w luksusowych gabinetach w perfumeriach Douglas na terenie całej Polski.
W części mediowo – influencerskiej tempo wyznaczały kolejne panele dyskusyjne. Głos oddano ekspertom z różnych dziedzin oraz przedstawicielom marek kosmetycznych. Na scenie w gronie prelegentów pojawili się: wybitna specjalistka do spraw pielęgnacji skóry – Joanna Czech, ekspertka pielęgnacyjna i propagatorka holistycznego podejścia do beauty - Martyna Grzenkowicz znana jako „Peachee.me“, Angelika Rafałko – ekspertka DOUGLAS oraz Wiktoria Sadowska - National Skin Care Expert marki Lancôme. Podczas dyskusji eksperci wielokrotnie podkreślali, że przy ogromnej różnorodności marek i produktów o zaawansowanych formułach i składnikach personalizowany plan pielęgnacyjny i właściwy dobór produktów do potrzeb skóry jest kluczem do nieskazitelnej cery.
Rozmawiano także m.in. o innowacjach technologicznych w branży beauty i urządzeniach BEAUTY TECH dostępnych w perfumeriach DOUGLAS, które mogą wnieść urodową rutynę na nowy poziom i zapewnić jej jak największą efektywność. Ekspertki podzieliły się także najskuteczniejszymi wg. nich składnikami w produktach i wyzwaniami w pielęgnacji, z którymi mierzy się współczesny konsument.
Zwieńczeniem konferencji była projekcja zwiastuna filmu „ŚWIATŁOCZUŁA“, którego DOUGLAS został partnerem. Główną bohaterką produkcji jest pełna pasji i radości życia niewidoma modelka. Wspierając ten wyjątkowy projekt, została podkreślona misja DOUGLAS przełamywania barier i redefiniowania piękna jako uniwersalnego doświadczenia, dostępnego dla każdego, które można odkrywać wszystkimi zmysłami w indywidualny sposób.
DOUGLAS wierzy, że piękno to prawo, a nie przywilej. Współpraca przy filmie „Światłoczuła” stanowi naturalne rozwinięcie wizji i pierwszy krok w realizacji długofalowych działań. Celem marki jest tworzenie przestrzeni inkluzywnych oraz dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, co wpisuje się w strategię budowania otwartego i zróżnicowanego środowiska.
***
Od godzin popołudniowych oraz przez cały kolejny dzień przestrzeń targów była dostępna dla konsumentów, którzy mogli skorzystać z szerokiej oferty programowej, przewidzianej podczas trwania DOUGLAS SKINCARE WEEKS.
DOUGLAS BEAUTY TECH
DOUGLAS - ekspert w pielęgnacji, sięga po najnowocześniejsze narzędzia z obszaru high-tech, oferując je klientom, którzy w perfumeriach DOUGLAS mogą przeprowadzić bezpłatną konsultację kosmetologiczną z wykorzystaniem innowacyjnego sprzętu diagnozującego kondycję skóry. Taka usługa dostępna jest w wybranych perfumeriach i można zapisać się na nią przez aplikację Booksy.
***
O DOUGLAS Group:
Grupa DOUGLAS, ze swoimi markami DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem na europejskim rynku beauty, oferując kompleksowe doświadczenia zakupowe przez kanały online oraz offline. DOUGLAS Group inspiruje klientów do odkrywania i podkraślania piękna, oferując unikalny asortyment online i w około 1850 sklepach. Dzięki niezrównanemu rozmiarowi i dostępowi do klientów, DOUGLAS Group jest partnerem z wyboru dla marek i oferuje najwyższej jakości asortyment marek selektywnych i ekskluzywnych, a także własnych marek korporacyjnych. Asortyment obejmuje zapachy, kosmetyki kolorowe, pielęgnację skóry, pielęgnację włosów, akcesoria, a także usługi kosmetyczne. Wzmocnienie skutecznego pozycjonowania omnichannel przy jednoczesnym konsekwentnym rozwijaniu najwyższej jakości obsługi klienta jest sercem strategii Grupy DOUGLAS "Let it Bloom - DOUGLAS 2026". Zwycięski model biznesowy opiera się na wielokanałowej ofercie Grupy, wiodących markach i możliwościach w zakresie danych. W roku obrotowym 2022/23 Grupa DOUGLAS wygenerowała sprzedaż (netto) w wysokości 4,1 mld euro i zatrudniała około 18 000 osób w całej Europie.
DOUGLAS SKINCARE WEEKS_Panel dyskusyjny_15.01.2025
DOUGLAS SKINCARE WEEKS_15.01.2025_1
DOUGLAS SKINCARE WEEKS_15.01.2025_2
DOUGLAS SKINCARE WEEKS_15.01.2025
DOUGLAS SKINCARE WEEKS_15.01.2025_3
DOUGLAS SKINCARE WEEKS_15.01.2025_4
DOUGLAS SKINCARE WEEKS_Joanna Czech_Martyna Grzenkowicz_15.01.2025
DOUGLAS SKINCARE WEEKS_Anna Dec_Joanna Czech_15.01.2025