wróć do listy

L’APERITIVO ITALIANO – włoskie aperitivo czas zacząć!

L’APERITIVO ITALIANO – włoskie aperitivo czas zacząć!

SABRINA PILEWICZ INFORMACJE PRASOWE

L’APERITIVO ITALIANO – włoskie aperitivo czas zacząć!

Włoskie życie to kwintesencja radości i prawdziwa celebracja codziennych przyjemności, szczególnie przy słynnym włoskim aperitivo. Właśnie w tym duchu powstała najnowsza kolekcja projektantki SABRINY PILEWICZ – L’APERITIVO ITALIANO.
Poszukując inspiracji, projektantka zajrzała do pełnych życia włoskich knajpek, gdzie Włosi celebrują aperitivo – koktajl nie tylko na pobudzenie apetytu, ale przede wszystkim jako wyjątkowy pretekst do spotkań i spędzenia czasu w doborowym towarzystwie. Ożywione dyskusje o sztuce, życiu i dobrym jedzeniu przy aperitivo to kwintesencja włoskiego lifestyle’u.

Sabrina Pilewicz tym razem przenosi nas na wzgórza Piemontu, które uwodzą harmonią i prawdziwie włoskim klimatem la dolce vita. Serce regionu, Turyn to prawdziwie energetyczna mieszanka historii i nowoczesności – emanuje witalnością, młodością, niezahamowaną swobodą. Życie all’italiana zachęca do próbowania, smakowania, delektowania się teraźniejszością… tak, aby nabrać ochoty na więcej.

Najnowsza kolekcja Sabriny Pilewicz – L’APERITIVO ITALIANO to efekt kontynuacji współpracy projektantki z marką Martini, która w swojej niemal stupięćdziesięcioletniej historii wielokrotnie współpracowała z najznamienitszymi osobistościami ze świata mody i sztuki, w tym z Andym Warholem czy duetem Dolce & Gabbana.
Martini to marka Ikona, kwintesencja włoskiego stylu życia – od 2015 roku zachęca w swoich kampaniach #PlayWithTime do wspólnej celebracji chwil w iście włoskim stylu, promując kulturę aperitivo na całym świecie. Martini e Tonic to prawdziwy klasyk wśród koktajli Ten kultowy drink powstał w latach 70. – stanowi połączenie MARTINI® Bianco lub MARTINI® Rosso pół na pół z tonikiem, inspiruje unikalną mieszanką ostrości i łagodności. #zacznijzmartini!

Zainspirowana stylem Martini oraz witalnością i radością życia, Sabrina Pilewicz zaprojektowała pierwszą w historii marki kolekcję plecaków – PINEROLO, RIVOLI, TORINO oraz torebkę IMPERIA – które są odzwierciedleniem młodzieńczej, nieograniczonej potrzeby czerpania z życia garściami. Ilustrują lekkość i pobudzają chęć do eksplorowania świata. Co więcej, w kolekcji L’APERITIVO ITALIANO równoważą się kobieca delikatność i wyrazisty, męski charakter. Po raz pierwszy w historii marki pojawia się bowiem model uniseks – maxi plecak TORINO, dedykowany zarówno kobietom, jak i mężczyznom, który potwierdza, że uniwersalność tkwi w prostocie.

PINEROLO #aperitivobag
Nanotorebka udająca plecak urzeka swoim przekornym charakterem. PINEROLO – kwintesencja uśmiechniętej elegancji, jest jak aperitivo w ciągu dnia, które pobudza apetyt na życie, na modę, na Martini… Noszony na gładkim, skórzanym pasku lub na biżuteryjnym łańcuszku ma dwa, zupełnie inne oblicza. Każde z nich jest wyjątkowym powodem do radości!

RIVOLI #ladybackpack

Ultrakobiecy model w rozmiarze MIDI posiada klasyczne, regulowane, skórzane szelki i rączkę. RIVOLI emanuje miejską energią i jest idealnym rozwiązaniem na dzień pełen wrażeń.

TORINO #unisexbackpack

Rasowy i stylowy – taki jest pierwiastek męski w kolekcji L’APERITIVO ITALIANO. Model TORINO w wersji MAXI to uniwersalny plecak, ale z charakterem. Symbioza delikatności i zadziorności, doskonale wpasuje się w gusta kobiet i mężczyzn.

IMPERIA #airbag

Uzupełnienie kolekcji, finalny dodatek modowego aperitivo to młodzieżowa, lekka i pojemna torebka. Przemyślany, praktyczny design łączy się tutaj z finezją wykonania – efektowne, rzeźbione w miękkiej skórze logo projektantki zachwyca prostotą.

SKÓRZANE KOSTKI #sexycubes

Orzeźwiające dopełnienie każdego koktajlu, podkreślające smak i aromat – kostki lodu w aperitivo to detal, który tak wiele zmienia. Podobnie skórzane, geometryczne breloki – kostki #sexycubes są nieodłączonym elementem modowego koktajlu według Sabriny Pilewicz – wydobywają to, co najlepsze z plecaków i torebek z kolekcji L’APERITIVO ITALIANO.

PINEROLO, RIVOLI, TORINO oraz IMPERIA to kolekcja pełna witalności i młodzieńczego uroku, odznaczająca się dbałością o jakość, dzięki wyborze najlepszych, naturalnych skór. Idealnie zaprojektowane plecaki, niebywale pojemne, posiadają dużą komorę główną, praktyczną tylną kieszonkę oraz wewnętrzny organizer.
Oprócz flagowych barw wykorzystanych do produkcji linii SPxMARTINI: bieli, granatu i czerwieni, wszystkie plecaki i torebka dostępne będą w stałej palecie 15 kolorów oraz w wersjach ze złotymi i srebrnymi okuciami. Wyjątkowym uzupełnieniem najnowszej kolekcji SP są również geometryczne breloki oraz jedwabne apaszki.

Ambasadorami nowej kolekcji SPxMARTINI zostali modelka Weronika Spyrka oraz finalista programu TOP MODEL – Jakob Kosel. Oboje stanęli przed obiektywem słynnego Instagramera, youtubera i fotografa lifestylowego – Wujaszka Liestyle czyli Michała Wilczewskiego.
Sesja odbyła się we Włoszech, na ulicach Turynu, w słynnej Martini Cafe Torino oraz w Pessione – siedzibie i muzeum Martini – Casa di Martini.

SABRINA PILEWICZPolska projektantka mody i kreatorka wizerunku korporacyjnego. Wywodząca się z rodzinny krawieckiej naturalnie podążyła tym kierunkiem. Ukończyła z wyróżnieniem wyższą szkołę sztuki i projektowania w Łodzi. Jest właścicielką marki „Sabrina Pilewicz”, pod którą sprzedaje zaprojektowane przez siebie, ręcznie montowane i szyte skórzane torby damskie. Zwyciężczyni pierwszej edycji Fashion Designer Awards w Łodzi, odbyła praktyki u Georgesa Chakry. W czasie pracy w Bejrucie Sabrina Pilewicz pomagała przy tworzeni kolekcji ready-to-wear na lato 2010 r. Kolekcja została zaprezentowana w 2009 r. Podczas tygodnia mody w Nowym Jorku. Ministerstwo spraw zagranicznych zaprosiło ją do promocji Polski w Unii Europejskiej jako przedstawicielkę segmentu design w ramach projektu Polish Highfliers.

Znana przede wszystkim z projektów unikalnych torebek, umiejętne łączących światowy design i jakość wykonania, z codzienną użytecznością. Jej torebki szturmem podbiły salony i są chętnie noszone przez znane osobowości polskiego show-biznesu. Odnosi sukcesy także w projektowaniu ubioru. Zaprojektowała suknie ślubną Aleksandry Kwaśniewskiej, a także narodową i finałową suknie MISS Polonii Rozalii Mancewicz.

Informacji o marce udziela Platinium Cast PR:

MAGDALENA MUSIAŁ, magdalena.musial@platiniumcast,pl, T: 692 024 160
SANDRA OLECHNOWICZ, sandra.olechnowicz@platiniumcast.pl, T: 603 782 077

O MARTINI®:
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek alkoholowych na świecie. MARTINI® jest liderem w produkcji wermutów, dostarczając najwyższej jakości aromatyzowany i musujący alkohol. Wielokrotnie nagradzany, wyrazisty smak MARTINI® jest efektem tajnej receptury opartej na ponad 40 naturalnych składnikach roślinnych, pochodzących z najpiękniejszych miejsc na świecie. Stworzone w 1863r. w Pessione we Włoszech, MARTINI® jest dzisiaj częścią Bacardi Group, pozostając liderem w swojej kategorii. Do portfolio marki MARTINI® należą: MARTINI® Bianco, MARTINI® Rosato, MARTINI® Rosso, MARTINI® Extra Dry, MARTINI® Asti, MARTINI® Prosecco, MARTINI® Rose oraz najnowsza odsłona wermutu MARTINI®Riserva Speciale- Ambrato &Rubino. W 2016 roku pojawiła się kolekcja Vintage a w niej dwie linie Martini Asti Vintage i Martini Prosecco Vintage.

Informacji o marce udziela:
Dominika Zajączkowska
Martini PR
dominika@ibrandnew.com
t: 731 983 893