L’APERITIVO ITALIANO – włoskie aperitivo czas zacząć!
SABRINA PILEWICZ INFORMACJE PRASOWEWłoskie życie to kwintesencja radości i prawdziwa celebracja codziennych przyjemności, szczególnie przy słynnym włoskim aperitivo. Właśnie w tym duchu powstała najnowsza kolekcja projektantki SABRINY PILEWICZ – L’APERITIVO ITALIANO.
Poszukując inspiracji, projektantka zajrzała do pełnych życia włoskich knajpek, gdzie Włosi celebrują aperitivo – koktajl nie tylko na pobudzenie apetytu, ale przede wszystkim jako wyjątkowy pretekst do spotkań i spędzenia czasu w doborowym towarzystwie. Ożywione dyskusje o sztuce, życiu i dobrym jedzeniu przy aperitivo to kwintesencja włoskiego lifestyle’u.
Sabrina Pilewicz tym razem przenosi nas na wzgórza Piemontu, które uwodzą harmonią i prawdziwie włoskim klimatem la dolce vita. Serce regionu, Turyn to prawdziwie energetyczna mieszanka historii i nowoczesności – emanuje witalnością, młodością, niezahamowaną swobodą. Życie all’italiana zachęca do próbowania, smakowania, delektowania się teraźniejszością… tak, aby nabrać ochoty na więcej.
Najnowsza kolekcja Sabriny Pilewicz – L’APERITIVO ITALIANO to efekt kontynuacji współpracy projektantki z marką Martini, która w swojej niemal stupięćdziesięcioletniej historii wielokrotnie współpracowała z najznamienitszymi osobistościami ze świata mody i sztuki, w tym z Andym Warholem czy duetem Dolce & Gabbana.
Martini to marka Ikona, kwintesencja włoskiego stylu życia – od 2015 roku zachęca w swoich kampaniach #PlayWithTime do wspólnej celebracji chwil w iście włoskim stylu, promując kulturę aperitivo na całym świecie. Martini e Tonic to prawdziwy klasyk wśród koktajli Ten kultowy drink powstał w latach 70. – stanowi połączenie MARTINI® Bianco lub MARTINI® Rosso pół na pół z tonikiem, inspiruje unikalną mieszanką ostrości i łagodności. #zacznijzmartini!
Zainspirowana stylem Martini oraz witalnością i radością życia, Sabrina Pilewicz zaprojektowała pierwszą w historii marki kolekcję plecaków – PINEROLO, RIVOLI, TORINO oraz torebkę IMPERIA – które są odzwierciedleniem młodzieńczej, nieograniczonej potrzeby czerpania z życia garściami. Ilustrują lekkość i pobudzają chęć do eksplorowania świata. Co więcej, w kolekcji L’APERITIVO ITALIANO równoważą się kobieca delikatność i wyrazisty, męski charakter. Po raz pierwszy w historii marki pojawia się bowiem model uniseks – maxi plecak TORINO, dedykowany zarówno kobietom, jak i mężczyznom, który potwierdza, że uniwersalność tkwi w prostocie.
PINEROLO #aperitivobag
Nanotorebka udająca plecak urzeka swoim przekornym charakterem. PINEROLO – kwintesencja uśmiechniętej elegancji, jest jak aperitivo w ciągu dnia, które pobudza apetyt na życie, na modę, na Martini… Noszony na gładkim, skórzanym pasku lub na biżuteryjnym łańcuszku ma dwa, zupełnie inne oblicza. Każde z nich jest wyjątkowym powodem do radości!
SPxMARTINI, modello PINEROLO, 850 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, 850 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, 850 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, łańcuszek do kompletu, 900 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, 850 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO + KOSTKI, 1000 PLN
SPxMARTIN, modello PINEROLO, 850 PLN, APASZKA 200 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, 850 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, 850 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, łańcuszek do kompletu, 900 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, 850 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, 850 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO + KOSTKI, 1000 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, 850 PLN, APASZKA 200 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, 850 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, 850 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, łańcuszek do kompletu, 900 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, 850 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, 850 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO + KOSTKI, 1000 PLN
SPxMARTINI, modello PINEROLO, 850 PLN, APASZKA 200 PLN
Ultrakobiecy model w rozmiarze MIDI posiada klasyczne, regulowane, skórzane szelki i rączkę. RIVOLI emanuje miejską energią i jest idealnym rozwiązaniem na dzień pełen wrażeń.
Rasowy i stylowy – taki jest pierwiastek męski w kolekcji L’APERITIVO ITALIANO. Model TORINO w wersji MAXI to uniwersalny plecak, ale z charakterem. Symbioza delikatności i zadziorności, doskonale wpasuje się w gusta kobiet i mężczyzn.
Uzupełnienie kolekcji, finalny dodatek modowego aperitivo to młodzieżowa, lekka i pojemna torebka. Przemyślany, praktyczny design łączy się tutaj z finezją wykonania – efektowne, rzeźbione w miękkiej skórze logo projektantki zachwyca prostotą.
SPxMARTINI, modello IMPERIA, 700 PL
SPxMARTINI, modello IMPERIA,ŁAŃCUSZEK DO KOMPLETU, 750 PLN
SPxMARTINI, modello IMPERIA, 700 PLN
SPxMARTINI, modello IMPERIA + KOSTKI, 850 PLN
SPxMARTINI, modello IMPERIA, 700 PLN
SPxMARTINI, modello IMPERIA_ŁAŃCUSZEK DO KOMPLETU, 750 PLN
SPxMARTINI, modello IMPERIA, 700 PLN
SPxMARTINI, modello IMPERIA + KOSTKI, 850 PLN
Orzeźwiające dopełnienie każdego koktajlu, podkreślające smak i aromat – kostki lodu w aperitivo to detal, który tak wiele zmienia. Podobnie skórzane, geometryczne breloki – kostki #sexycubes są nieodłączonym elementem modowego koktajlu według Sabriny Pilewicz – wydobywają to, co najlepsze z plecaków i torebek z kolekcji L’APERITIVO ITALIANO.
PINEROLO, RIVOLI, TORINO oraz IMPERIA to kolekcja pełna witalności i młodzieńczego uroku, odznaczająca się dbałością o jakość, dzięki wyborze najlepszych, naturalnych skór. Idealnie zaprojektowane plecaki, niebywale pojemne, posiadają dużą komorę główną, praktyczną tylną kieszonkę oraz wewnętrzny organizer.
Oprócz flagowych barw wykorzystanych do produkcji linii SPxMARTINI: bieli, granatu i czerwieni, wszystkie plecaki i torebka dostępne będą w stałej palecie 15 kolorów oraz w wersjach ze złotymi i srebrnymi okuciami. Wyjątkowym uzupełnieniem najnowszej kolekcji SP są również geometryczne breloki oraz jedwabne apaszki.
Ambasadorami nowej kolekcji SPxMARTINI zostali modelka Weronika Spyrka oraz finalista programu TOP MODEL – Jakob Kosel. Oboje stanęli przed obiektywem słynnego Instagramera, youtubera i fotografa lifestylowego – Wujaszka Liestyle czyli Michała Wilczewskiego.
Sesja odbyła się we Włoszech, na ulicach Turynu, w słynnej Martini Cafe Torino oraz w Pessione – siedzibie i muzeum Martini – Casa di Martini.
SABRINA PILEWICZPolska projektantka mody i kreatorka wizerunku korporacyjnego. Wywodząca się z rodzinny krawieckiej naturalnie podążyła tym kierunkiem. Ukończyła z wyróżnieniem wyższą szkołę sztuki i projektowania w Łodzi. Jest właścicielką marki „Sabrina Pilewicz”, pod którą sprzedaje zaprojektowane przez siebie, ręcznie montowane i szyte skórzane torby damskie. Zwyciężczyni pierwszej edycji Fashion Designer Awards w Łodzi, odbyła praktyki u Georgesa Chakry. W czasie pracy w Bejrucie Sabrina Pilewicz pomagała przy tworzeni kolekcji ready-to-wear na lato 2010 r. Kolekcja została zaprezentowana w 2009 r. Podczas tygodnia mody w Nowym Jorku. Ministerstwo spraw zagranicznych zaprosiło ją do promocji Polski w Unii Europejskiej jako przedstawicielkę segmentu design w ramach projektu Polish Highfliers.
Znana przede wszystkim z projektów unikalnych torebek, umiejętne łączących światowy design i jakość wykonania, z codzienną użytecznością. Jej torebki szturmem podbiły salony i są chętnie noszone przez znane osobowości polskiego show-biznesu. Odnosi sukcesy także w projektowaniu ubioru. Zaprojektowała suknie ślubną Aleksandry Kwaśniewskiej, a także narodową i finałową suknie MISS Polonii Rozalii Mancewicz.
Informacji o marce udziela Platinium Cast PR:
MAGDALENA MUSIAŁ, magdalena.musial@platiniumcast,pl, T: 692 024 160
SANDRA OLECHNOWICZ, sandra.olechnowicz@platiniumcast.pl, T: 603 782 077
O MARTINI®:
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek alkoholowych na świecie. MARTINI® jest liderem w produkcji wermutów, dostarczając najwyższej jakości aromatyzowany i musujący alkohol. Wielokrotnie nagradzany, wyrazisty smak MARTINI® jest efektem tajnej receptury opartej na ponad 40 naturalnych składnikach roślinnych, pochodzących z najpiękniejszych miejsc na świecie. Stworzone w 1863r. w Pessione we Włoszech, MARTINI® jest dzisiaj częścią Bacardi Group, pozostając liderem w swojej kategorii. Do portfolio marki MARTINI® należą: MARTINI® Bianco, MARTINI® Rosato, MARTINI® Rosso, MARTINI® Extra Dry, MARTINI® Asti, MARTINI® Prosecco, MARTINI® Rose oraz najnowsza odsłona wermutu MARTINI®Riserva Speciale- Ambrato &Rubino. W 2016 roku pojawiła się kolekcja Vintage a w niej dwie linie Martini Asti Vintage i Martini Prosecco Vintage.
Informacji o marce udziela:
Dominika Zajączkowska
Martini PR
dominika@ibrandnew.com
t: 731 983 893