wróć do listy

SP x MARTINI

SP x MARTINI

SABRINA PILEWICZ INFORMACJE PRASOWE

SP x MARTINI

 

„La donna è mobile” – druga odsłona kolekcji SABRINY PILEWICZ

Inspiracją do stworzenia linii „La donna è mobile”, której premiera miała miejsce w październiku 2015, była kobieta i jej kluczowa cecha – zmienność. Nowe modele, stanowiące drugą odsłonę kolekcji, kontynuują ideę płynności i wyraźnie otwierają kolejny etap pracy projektantki. Jest to zmiana zarówno dla marki jak i samej Sabriny Pilewicz, która wkracza w całkowicie inną przestrzeń twórczą.

Sabrina Pilewicz, znana dotąd wyłącznie z architektonicznego podejścia do projektowania, powróciła do tradycji kaletnictwa. Zainspirowana naturalną strukturą i plastycznością skór, zaprojektowała pierwszą w historii marki kolekcję miękkich toreb. Pilewicz nie byłaby jednak sobą gdyby nie dodała choć minimum elementu konstrukcji i ramy – ograniczając się tym razem wyłącznie do architektonicznych, ośmiokątnych podstaw wybranych toreb. Nowe, zwyczajowo nazwane na cześć włoskich miast (tym razem Sardynii), modele torebek to Sassari, Chia, Nuoro i Olbia. Miękka forma otwiera nieograniczone pole do stylizacji. Każdy z modeli idealnie sprawdzi się zarówno w dziennej, jak i wieczorowej stylizacji.

SP x Martini

Limitowana edycja worka Chia I Sassari to efekt kooperacji Sabriny Pilewicz z marką Martini
w duchu włoskiego zespołu wyścigowego Martini Racing, który w swojej niemal pięćdziesięcioletniej historii wielokrotnie współpracował z najznamienitszymi osobistościami
z świata mody i sztuki, w tym z Andym Warholem i duetem Dolce & Gabbana. Kolory
i dynamika, z którą kojarzone jest Martini Racing natchnęły Sabrinę Pilewicz do stworzenia torebek inspirowanych miłością do adrenaliny, prędkości i rywalizacji. Impulsem do powstania tej niecodziennej limitowanej edycji była fascynacja ideą wyścigu jako nieodłącznej części naszego codziennego życia, gdzie gonitwa z czasem i duch rywalizacji stały się elementami naszej natury. Wato podkreślić jednak, że to nie sam cel czyni wyścig wyjątkowym lecz styl
i klasa z jaką w nim uczestniczymy. Wedle filozofii marki SP w życiowym pędzie nie należy zapominać o celebracji codzienności. Wszystkie modele z nowej kolekcji „La donna è mobile” oraz kultowa, powstała w 2014 roku torebka SP ASTI, pojawią się w flagowym odcieniu czerwieni Martini i Martini Racing oraz z detalami nawiązującymi do słynnego granatowo-niebiesko-czerwonego symbolu Martini Racing, w postaci tkanych pasów racingowych.

SASSARI #bucketbag

Miękka torebka-worek wzbogacona o charakterystyczną dla marki architektoniczną podstawę w kształcie ośmiokąta. Jej zamknięcie stanowi miękki zaciskany sznur. Do torebki dodano dwa odpinane pasy różnej długości. Czerwona wersja Sassari x Martini Racing jest ozdobiona tkanym pasem w flagowych kolorach zespołu.

CHIA #bonbonbag

Młodsza siostra Sassari, czyli mini wersja torebki-worka o foremnej podstawie i miękkiej konstrukcji zamykanej tkaną wstążką we flagowych barwach Martini Racing. Ta dziewczęca nano bucket bag po bokach ozdobiona jest tłoczonym akcentem, którego linia kontynuowana jest na krótszym z dwóch nieodpinanych pasków.

OLBIA #shopper

Pierwszy miękki shopper SP – duża casualowa torba z miękkiej skóry bez usztywnień. Po bokach wykończona pasem z ozdobnym motywem racingowym kontynuowanym na głównym, odpinanym pasku.  Z zewnątrz pozornie prosta, jednak nie można jej oceniać po klasycznej formie. Zaskakuje funkcjonalnościami takimi jak rączka, która nie wyślizguje się z dłoni.

NUORO #dailybag

Torebka w wersji midi, która doskonale sprawdza się jako „everyday bag.” Podobnie do torebki Chia po bokach wykończona jest tłoczonym motywem kontynuowanym na krótszym pasku. Drugi, dłuższy odpinany pasek pozwala ją nosić przez ramię (cross body). Z przodu torebki znajduje się wyjątkowa kieszeń z praktyczną klapą zamykaną na magnes.

TYTUŁ/NAGŁOWEK

Oprócz flagowej czerwieni Martini i Martini Racing wszystkie torebki dostępne będą w stałej palecie 15 kolorów oraz w wersjach ze złotymi i srebrnymi okuciami. Zmianie uległo logo projektantki, które w tej kolekcji przybrało subtelną formę diamentu z inicjałami SP i w każdym modelu zostało umieszczone na ozdobnym ręcznie wytłaczanym pasie. Nowością w tym sezonie są również pompony, stworzone z 12 warstw dwustronnej skóry, które mogą nadać każdemu z modeli element zabawy i nonszalancji.

Autorem sesji wizerunkowej nowej limitowanej edycji torebek SPxMartini jest Maciej Nowak, stylizacją zajął się Bartek Indyka, zaś na zdjęciach wystąpili Anna Sakowicz (New Stage) i Sebastian Koprzywa.

Film z backstage’u sesji wierunkowej:

 

 

Sabrina Pilewicz

Polska projektantka mody i kreatorka wizerunku korporacyjnego. Wywodząca się z rodzinny krawieckiej naturalnie podążyła tym kierunkiem. Ukończyła z wyróżnieniem wyższą szkołę sztuki i projektowania w Łodzi. Jest właścicielką marki „Sabrina Pilewicz”, pod którą sprzedaje zaprojektowane przez siebie, ręcznie montowane i szyte skórzane torby damskie.Zwyciężczyni pierwszej edycji Fashion Designer Awards w Łodzi, odbyła praktyki u Georgesa Chakry. W czasie pracy w Bejrucie Sabrina Pilewicz pomagała przy tworzeni kolekcji ready-to-wear na lato 2010 r. Kolekcja została zaprezentowana w 2009 r. Podczas tygodnia mody w Nowym Jorku. Ministerstwo spraw zagranicznych zaprosiło ją do promocji Polski w Unii Europejskiej jako przedstawicielkę segmentu design w ramach projektu Polish Highfliers. Znana przede wszystkim z projektów unikalnych torebek, umiejętne łączących światowy design i jakość wykonania,
z codzienną użytecznością. Jej torebki szturmem podbiły salony i są chętnie noszone przez znane osobowości polskiego show-biznesu. Odnosi sukcesy także w projektowaniu ubioru. Zaprojektowała suknie ślubną Aleksandry Kwaśniewskiej, a także narodową i finałową suknie MISS Polonii Rozalii Mancewicz.

Informacji o marce udziela Platinium Cast PR:

Sandra Olechnowicz, sandra.olechnowicz@platiniumcast.pl, t: 603782077

Daniel Uzdowski, daniel.uzdowski@platiniumcast.pl, t: 507 177 828

O MARTINI®:

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek alkoholowych na świecie. MARTINI®  jest liderem w produkcji wermutów, dostarczając najwyższej jakości aromatyzowany i musujący alkohol. Wielokrotnie nagradzany, wyrazisty smak MARTINI® jest efektem tajnej receptury opartej na ponad 40 naturalnych składnikach roślinnych, pochodzących z najpiękniejszych miejsc na świecie. Stworzone w 1863r. w Pessione we Włoszech, MARTINI® jest dzisiaj częścią Bacardi Group, pozostając liderem w swojej kategorii. Do portfolio marki MARTINI® należą: MARTINI® Bianco, MARTINI® Rosato, MARTINI®  Rosso, MARTINI®  Extra Dry, MARTINI®  Asti, MARTINI®  Prosecco, MARTINI® Rose, MARTINI®  Brut, MARTINI® Royale Bianco Ready to Serve, MARTINI® Royale Rosato Ready to Serve oraz najnowsza odsłona wermutu MARTINI®Riserva Speciale- Ambrato &Rubino.

 

Informacji o marce udziela:

Dominika Zajączkowska

Martini PR

dzajaczkowska@bacardi.com

t: 731 983 893