Produkty

wróć do listy

BREUNINGER AW 22 - NOWA KAMPANIA

BREUNINGER AW 22 - NOWA KAMPANIA

BREUNINGER

„FALL IS IN THE AIR”
WYSTARTOWAŁA KAMPANIA JESIEŃ – ZIMA 2022 NA BREUNINGER.COM

POD HASŁEM "FALL IS IN THE AIR" MULTIBRANDOWA PLATFORMA SPRZEDAŻOWA Z MODĄ PREMIUM I  LUKSUSOWĄ ORAZ PRODUKTAMI BEAUTY I HOME&LIVING WWW.BREUNINGER.COM ZAPREZENTOWAŁA NOWĄ, NIEZWYKLE KLIMATYCZNĄ KAMPANIĘ, IDEALNIE WPISUJĄCĄ SIĘ W ATMOSFERĘ POLSKIEJ ZŁOTEJ JESIENI.   


Spektakl natury z wiatrem, falami i ostatnimi promieniami złotego słońca w rolach głównych stał się doskonałą scenerią do przedstawienia najnowszych trendów i propozycji topowych światowych designerów. Jesienne looki, wyraziste kolory i naturalne materiały idealnie współgrają z wczesnojesienną aurą dominującą w nowym spocie reklamowym.
Początek sezonu jesień/zima 2022 stał się dla platformy Breuninger doskonałym pretekstem do stworzenia nowej koncepcji kreatywnej, w której celebracja jesiennej zabawy z wiatrem to symboliczne pożegnanie późnego lata. W tej subtelnej scenerii prezentowane są najnowsze kolekcje projektantów, takich jak: Isabel Marant, Jacquemus, Etro i wielu innych w różnych klimatycznych miejscach, w tym m.in.: w Lister Ellenbogen na Sylcie.

„Dzięki innowacyjnej kampanii, łączącej świat rzeczywisty ze światem marzeń, opowiadamy jedyną w swoim rodzaju historię, która przyciąga uwagę i zaprasza polskiego klienta do budowy relacji z breuninger.com. W połączeniu z wyjątkową atmosferą wczesnej jesieni, będącą punktem wyjścia tej opowieści, budujemy tożsamość ecommerce Breuningera, która zaskakuje i inspiruje, podkreślając wysublimowany styl mody luksusowej dostępnej na platformie Breuninger.com” – mówi Marcin Winkler Dyrektor Generalny Breuninger na CEE, SE, Benelux.


Motywem przewodnim kampanii jest hasło: „Fall is in the Air". Unoszący się na wietrze latawiec – kluczowy element – w symboliczny sposób podkreśla zwiewność, lekkość i jest niczym zaproszenie do zabawy podczas nadchodzącej jesieni. Tłem wydarzeń jest niebo w malowniczej "złotej godzinie" - porze dnia, kiedy zachodzące słońce wyczarowuje magiczne światło i maluje na niebie, niemal surrealistyczny obraz. Ten wyjątkowy nastrój jest kontynuacją eterycznej i nieco sennej atmosfery tegorocznej kampanii jesienno-zimowej. 


Najnowsze kolekcje projektantów doskonale wpisują się w ducha kampanii niemieckiego multibrandu. W subtelny sposób łączą romantyczną zwiewność i inspiracje z natury z klasyką, akcentującą pewność siebie. Projekty hand made, okazałe dzianiny, delikatnie powiewające na wietrze spódnice i sukienki, tank topy i na nowo zdefiniowany garnitur sprawiają, że bohaterowie tego sezonu są nowocześni, świadomi stylu i wyrafinowani. 
Sezon jesień/zima 2022 to przede wszystkim różnorodność i kontrasty. Króluje dynamiczna gra z kolorami, zabawa krojami i proporcjami, a także materiałami i stylami. W najnowsze trendy modowe doskonale wpisują się hybrydy marynarek, miękkie i nowoczesne krawiectwo, sztuczne futra, mięsiste, pluszowe płaszcze, dzianiny czy buty trekkingowe, które w swoich kampaniach prezentują największe domy mody i światowi projektanci.  Wszystkie dostępne są w ofercie niemieckiego multibrandu Breuninger.com


Zintegrowana kampania wystartowała 8 września 2022 i będzie prowadzona w kanałach Performance, Digital, Social Media, Influencer Marketing, na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w prasie i na kanałach własnych. Kampanię przygotował zespół marketingu Breuninger, za działania PR i influencer Marketing odpowiada agencja Platinium Cast. Planowanie i zakup mediów marka powierzyła domowi mediowemu Mediacom. 

Razem z Breuninger.com odkrywaj najnowsze trendy, 
najmodniejsze stylizacje i topowe marki prosto z wybiegów!  
ZAPRASZAMY NA : www.breuninger.com/pl/damskie/ 


***
O FIRMIE:
Firma Breuninger wyznaczająca nowe trendy w modzie i stylu życia, została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. W swojej 140-letniej historii firma Breuninger wyznaczała wysokie standardy w zakresie mody, urody i stylu życia, oferując ekskluzywny wybór międzynarodowych projektantów i wybranych nowych marek. Sklep internetowy www.breuninger.com działa od 2008 r. i jest jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w segmencie premium, dostępnym dla klientów m.in. w Austrii, Szwajcarii i Polsce. Oprócz wyjątkowego stylu i wyczucia trendów firmę Breuninger wyróżnia wrażliwość na potrzeby klienta: znajdziemy tu najróżniejsze udogodnienia, m.in. usługi specjalne, atelier oferujące poprawki krawieckie, usługę click&collect i możliwość rezerwacji online, opcję składania zamówień w sklepie oraz bezpłatne autobusy dowożące klientów. Wszystko to przekłada się na wyjątkowe wrażenia z zakupów, zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym. W Niemczech i Luksemburgu Breuninger posiada obecnie 13 domów towarowych i zatrudnia około 6500 pracowników. Uroczyste otwarcie nowego sklepu Breuninger w Hamburgu planowane jest na 2023 rok.