wróć do listy

ODKRYJ SEKRET IDEALNEGO MAKIJAŻU  PAULINY KRUPIŃSKIEJ

ODKRYJ SEKRET IDEALNEGO MAKIJAŻU PAULINY KRUPIŃSKIEJ

DOUGLAS ODKRYJ SEKRET IDEALNEGO MAKIJAŻU PAULINY KRUPIŃSKIEJ!

ODKRYJ SEKRET IDEALNEGO MAKIJAŻU PAULINY KRUPIŃSKIEJ!
DOUGLAS COLLECTION PREZENTUJE NAJMODNIEJSZE JESIENNE MAKIJAŻE

 

Zainspiruj się nowymi makijażami Pauliny Krupińskiej – ambasadorki kategorii make up marki Douglas Collection! Sprawdź najnowsze trendy oraz klasyczne looki stworzone z wyjątkowych produktów Douglas Collection. Skorzystaj z trików ekspertów marki i odkryj, jak zrobić makijaż na każdą okazję! 

PINK SOFT MAKE-UP
Jesienny makijaż pełen glow? Tak jak Paulina postaw na pink soft make-up. Do jego wykonania wystarczą trzy produkty Douglas Collection: płynny cień Liquid Eye Glow o intensywnej pigmentacji i metalicznym wykończeniu, rozświetlający puder Aquarelle Powder i satynowa szminka Absolute Satin Lipstick. 

TRIK EKSPERTA: Cienie w płynie Douglas Collection Eye Glow w odcieniach Rosewood i Champagne dzięki łatwej aplikacji i nieograniczonym możliwościom pozwalają stworzyć niezliczone looki makijażowe, nadając oczom pięknego blasku i wyjątkowego charakteru. Co więcej - idealnie sprawdzą się także jako rozświetlacz. Nałóż odrobinę na kość policzkową i rozprowadź palcami, aby uzyskać efekt rozświetlenia skóry. To idealny kosmetyk do noszenia w torebce, aby szybko odświeżyć makijaż.

Efekt glow podkręci Aquarelle rozświetlająco-brązujący puder do twarzy i ciała, o niezwykle lekkiej i jedwabistej konsystencji. Można go aplikować zarówno na mokro jak i na sucho. 

SMOKEY EYES MAKE-UP
Nonszalanckie smokey eyes to sposób Pauliny Krupińskiej na elegancki, jesienny look! Lekko przydymione oko i ekstremalnie pogrubione rzęsy to klasyka w świecie beauty oraz synonim elegancji i zmysłowego spojrzenia. Ten ponadczasowy look charakteryzują subtelne przejścia między odcieniami ciemnych kolorów, tworzące efekt głębi i maksymalnego podkreślenia oka. Paulina Krupińska uzyskała efekt zmysłowo przydymionego oka dzięki kredce Eye Glow w odcieniu Pearly Grey oraz maskarze Lash Curve.  

TRIK EKSPERTA: Kredka Eye Glow  doskonale podkreśla oczy i jest magicznym cieniem do powiek oraz eyelinerem w jednym! Dzięki kremowej konsystencji jest łatwa do nałożenia i równomiernego roztarcia za pomocą piankowej końcówki lub palców. W dodatku utrzymuje się na powiekach 12 godzin.
Dodatkowo podkręć swoje spojrzenie dzięki Lash Curve Mascara. To tusz do rzęs o intensywnie czarnym kolorze, wzbogacony wspierającym kondycję rzęs masłem shea. Unosi je od samej nasady, tworząc efekt ich liftingu i wydłużenia.

INDYWIDUALNE PORADY W PERFUMERIACH DOUGLAS  
Makijaż Douglas Collection to aż kilkaset produktów dostępnych wyłącznie w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl. Marka regularnie wprowadza nowe produkty podążając za aktualnymi trendami, aktualizuje formuły zgodnie z najnowszymi osiągnieciami technologii i w duchu zrównoważonego rozwoju.

Ponadto wszystkie perfumerie DOUGLAS oferują bezpłatne, szybkie konsultacje i 5-MINUTOWE SERWISY MAKIJAŻOWE, umożliwiając klientom bezpośrednie zapoznanie się z produktami i ich przetestowanie na własnej skórze. Podczas spotkania eksperci marki zaprezentują pasujące do danej osoby produkty makijażowe i pokażą, jak je odpowiednio stosować! Idealny podkład, dobrze dobrana pomadka? Przyjdź do perfumerii DOUGLAS i stwórz swój wyjątkowy look!

***
O DOUGLAS Group:
Grupa DOUGLAS, ze swoimi markami DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem na europejskim rynku beauty, oferując kompleksowe doświadczenia zakupowe przez kanały online oraz offline. DOUGLAS Group inspiruje klientów do odkrywania i podkreślania piękna, oferując unikalny asortyment online i w około 1850 sklepach. Dzięki niezrównanemu rozmiarowi i dostępowi do klientów, DOUGLAS Group jest partnerem z wyboru dla marek i oferuje najwyższej jakości asortyment marek selektywnych i ekskluzywnych, a także własnych marek korporacyjnych. Asortyment obejmuje zapachy, kosmetyki kolorowe, pielęgnację skóry, pielęgnację włosów, akcesoria, a także usługi kosmetyczne. Wzmocnienie skutecznego pozycjonowania omnichannel przy jednoczesnym konsekwentnym rozwijaniu najwyższej jakości obsługi klienta jest sercem strategii Grupy DOUGLAS "Let it Bloom - DOUGLAS 2026". Zwycięski model biznesowy opiera się na wielokanałowej ofercie Grupy, wiodących markach i możliwościach w zakresie danych. W roku obrotowym 2022/23 Grupa DOUGLAS wygenerowała sprzedaż (netto) w wysokości 4,1 mld euro i zatrudniała około 18 000 osób w całej Europie.

ODKRYJ SEKRET IDEALNEGO MAKIJAŻU PAULINY KRUPIŃSKIEJ_IP 10.2024.pdf