CENA: 127,00 zł
POJEMNOŚĆ: 6 x 21 ml
CENA: 191,00 zł
POJEMNOŚĆ: 30 ml
Cena: 92 zł
Pojemność: 50 ml
CENA: 93 zł | 135 zł
POJEMNOŚĆ: 30 ml / 50 ml
CENA: 93 zł / 135 zł
POJEMNOŚĆ: 30 ml / 50 ml
Nuxe LOGO
NUXEWizja piękna marki NUXE.
Historia NUXE to tak naprawdę moja historia. To moja aspiracja jako fundamentalna potrzeba, którą wzmacniałam i podążałam za nią. Rozwijanie marki NUXE opierało się o zaufanie: do siebie samej, moich przekonań, tego, co czuję – jednym słowem: podążanie za instynktem. Kiedy wprowadzałam do sprzedaży suchy olejek Huile Prodigieuse®, nie przeprowadzałam badań rynkowych dotyczących jego konsystencji, zapachu czy sposobu aplikacji, a mimo to każdego dnia na całym świecie sprzedają się miliony buteleczek.
Kiedy razem z zespołem wpadliśmy na pomysł gamy Crème Fraîche® de Beauté – nowatorskiego konceptu nawilżania skóry, którego założeniem była skuteczność działania produktu, jak i przyjemność aplikacji- nikt nie przewidział, że stanie się dla wielu kobiet sugestywnym kosmetykiem.
Następnie nadszedł moment, kiedy zapragnęłam stworzyć miejsce uosabiające wszystkie wartości NUXE. Wiedziałam, że chcę osiągnąć to, czym jest dzisiejsze Spa Montorgueil®: wyjątkowym doświadczeniem w centrum Paryża. To miejsce oferuje kobietom odnowę, relaks i odnalezienie kontaktu z sama sobą – ta myśl przyświecała konceptowi NUXE SPA. 15 lat podążania za moim instynktem.
Dziś mój zespół kultywuje wartości, w które wierzę. Słuchają swojej intuicji, aby mieć pewność, że produkty NUXE z sukcesem łączą formuły pobudzające zmysły, pełne sił natury i naukowej technologii.
Kiedy nasi naukowcy odkrywali kwiat passiflory, instynktownie wiedzieli, że mogą wykorzystać jej niezwykłe właściwości w celu osiągnięcia młodego wyglądu skóry. Tworząc gamę NUXE SUN- szczególnie jeden zapach przykuł naszą uwagę: wyjątkowy, wyróżniający się z tłumu…
Codzienne doświadczanie zapachu i konsystencji kremu jest rytuałem, pomagającym kobietom na kontakt
z wewnętrznym ‘ja”. NUXE od zawsze był blisko kobiet, poprzez odmowę poddania się presji przymusu konformizmu i wyprodukowanego przez przemysł kosmetyczny typu urody.
Wierzymy, że kobiety intuicyjnie wiedzą, co jest dla nich najlepsze. Naszą misją jest pomóc im dotrzeć do tego instynktu i zaufać mu, by mogły wyrazić swoje własne, unikalne piękno.
Instynkt jest nową mocą. Siłą, którą wszyscy powinniśmy słuchać i ją wzmacniać, ponieważ piękno pochodzi z instynktu. Instynktowne piękno (Instinctive Beauty).
Aliza Jabès
CEO i założycielka Nuxe Group