Produkty

wróć do listy

WE ARE TRIUMPH

WE ARE TRIUMPH

Triumph

WE ARE TRIUMPH

KAMPANIA STWORZONA PRZEZ KOBIETY, DLA KOBIET

 

 

Marka Triumph rozpoczyna angażującą kampanię globalną We Are Triumph. Jej bohaterkami są wyjątkowe kobiety ze wszystkich obszarów firmy - od asystentek klienta, przez  marketing, IT i  dział designu, które występują w serii zabawnych filmów związanych z bielizną. Kampania We are Triumph wystartuje na kanałach social media Triumph w Międzynarodowy Dzień Kobiet - dzień, w którym celebrujemy osiągnięcia kobiet na całym świecie.

 

Od najbardziej zabawnych historii o biustonoszach, po dylematy „koronkowe czy gładkie”, kobiety na całym świecie będą mogły utożsamić się z kampanią, ponieważ została autentycznie stworzona przez inne kobiety. Kampania We are Triumph podkreśla, że Triumph to firma, którą tworzą prawdziwe kobiety, z indywidualnymi preferencjami i autentycznymi historiami. Kto lepiej opowie o marce niż stojące za nią kobiety? Kampania obejmuje serią autentycznych i zabawnych materiałów wideo, w których kobiety Triumph przedstawiają swoje własne historie  związane z bielizną. Wszystkie bohaterki odpowiedziały na te same pytania, a otrzymane odpowiedzi są naprawdę wciągające, ponieważ pochodzą od osób, które używają produktów na co dzień. Marka nie pominęła także mężczyzn, którym zadano te same pytania, a ich często zaskakujące odpowiedzi nadają kampanii ciekawy ton.

 

We are Triumph pokazuje, że nie ma lepszych osób, które mogłyby zaprosić do świata marki niż inne kobiety, które doskonale rozumieją wszystkie niuanse bielizny: dlaczego powinnyśmy nosić biustonosz, jak istotny jest komfort i dlaczego perfekcyjne dopasowanie biustonosza jest tak ważne.

 

 „W Triumph rozumiemy potrzeby kobiet związane z bielizną, ponieważ za naszą marką stoją kobiety. Kampania We are Triumph pokazuje, że pomimo różnic, wspólnie tworzymy produkty, markę i dyskusję  na temat bielizny, ponieważ sami jesteśmy przede wszystkim konsumentami. Nasze kobiety Triumph utożsamiają się z innymi kobietami, dlatego ta kampania trafi do wielu osób” - komentuje Isabelle Bernier, Head of Marketing Europe

 

 

***

Od ponad130 lat Triumph tworzy bieliznę, która wspiera kobiety na całym świecie. Już od 1886 roku twórcy marki poprzez swoje produkty wzmacniają kobiecą pewność siebie i oferują idealnie dopasowane rozwiązania, bez względu na rozmiar i typ sylwetki. Firma Triumph International to jeden z największych na świecie producentów bielizny, która jest obecna w 120 krajach i obejmuje dwie główne marki – Triumph® oraz Sloggi®. Firma obsługuje 40 000 klientów hurtowych z całego świata i sprzedaje swoje produkty w 4050 kontrolowanych punktach sprzedaży oraz online. Grupa Triumph jest członkiem globalnej inicjatywy Business Social Compliance Initiative (BSCI).

 

#TogetherWeTriumph www.triumph.com

KAMPANIA WE ARE TRIUMPH.pdf