Produkty

wróć do listy

RELACJA Z PREMIERY KOLEKCJI SABRINY PILEWICZ „LA GRANDE BELLEZZA”

RELACJA Z PREMIERY KOLEKCJI SABRINY PILEWICZ „LA GRANDE BELLEZZA”

SABRINA PILEWICZ

RELACJA Z PREMIERY KOLEKCJI SABRINY PILEWICZ „LA GRANDE BELLEZZA”

11 grudnia w Pałacyku Szucha przy Alei Szucha 17/19 odbyła się premiera najnowszej kolekcji SABRINY PILEWICZ x MARTINI „LA GRANDE BELLEZZA”. Goście mieli okazję zobaczyć nową kolekcję torebek Sabriny Pilewicz, która po raz kolejny wybrała się w ekscytującą podróż do Florencji. To miejsce wyjątkowe dla projektantki – tam powstał pierwszy model torebki i rozpoczął się włoski romans z własną marką. Samo miasto – kolebka renesansu i skórzanego przemysłu, wciąż jest niewyczerpanym źródłem inspiracji, a jego sceneria znakomicie sprawdziła się jako tło dla kampanii kolekcji „La Grande Bellezza”.

Najnowsza kolekcja torebek składa się z czterech modeli zainspirowanych konstrukcją kufra oraz miękkich toreb podróżnych w stylu vintage z widocznym wpływem wspomnień włoskich wojaży. Miniaturowa RIOMAGGIORE #perfumebag to torebka wielkości flakonika perfum, nawiązuje do charakterystycznej architektury miasteczka Riomaggiore. VERNAZZA #trunkbag jest zdecydowanie bardziej praktycznym modelem, głównie z uwagi na większy rozmiar. Z kolei LA SPEZIA #businessbag i FORTE DEI MARMI    #leisurebag mają charakter toreb weekendowo – biznesowych, które świetnie sprawdzą się podczas podróży. Elementem spajającym całą kolekcję jest zamek cyfrowy kojarzący się z tradycyjną galanterią skórzaną.

Kolekcja „LA GRANDE BELLEZZA” jest efektem kontynuacji współpracy projektantki z legendarną marką Martini – która w swojej ponad stu pięćdziesięcioletniej historii wielokrotnie współpracowała z najznamienitszymi osobistościami ze świata mody i sztuki, w tym z Andym Warholem czy duetem Dolce & Gabbana. Motywem przewodnim wydarzenia była niezwykła atmosfera włoskiego aperitivo o słodko-gorzkim smaku drinka Negroni, narodzonego we Florencji.

LA GRANDE BELLEZZA LIVE!

Na premierze nowej kolekcji Sabriny Pilewicz we współpracy z Martini pojawiło się liczne grono najważniejszych osób ze świata mody oraz Gwiazdy m.in.: Honorata Skarbek, Dawid Woliński, Jessica Mercedes (jemerced.com), Lara Gessler, Jakob Kosel, Paulina Drażba, Mariusz Przybylski, Jessica Ziółek, Gabi Drzewiecka, Ania Dec, Dorota Gol (JDFashiofreak.com), Ania Nowak (Cooka.pl), Dorota Czaja, Monika Mrozowska, Łukasz Kędzior (Lukebook.pl), Urszula Dębska, Joanna Moro, Anna Popek, Izabela Krzan czy Agata Biernat.

Podczas prezentacji kolekcji torebek „LA GRANDE BELLEZZA” o apetyt gości zadbała Lara Gessler. Wspaniałą atmosferę włoskiego aperitivo zapewniło MARTINI POLSKA, serwując znamienity drink Negroni. Wydarzeniu partnerowały również marki kosmetyczne: Galénic (Pierre Fabre) oraz marka Indigo,  których przedstawiciele również byli obecni pośród gości.
 

SABRINA PILEWICZ

Sabrina Pilewicz to najpopularniejsza projektantka torebek w Polsce. Jest autorką 6. kolekcji – ręcznie montowanych i szytych, skórzanych torebek. Jej projekty charakteryzuje najwyższa jakość materiałów i wykonania oraz unikatowy, architektoniczny design. Prace Sabriny Pilewicz pokochały gwiazdy, to jedne z najczęściej widywanych torebek na warszawskich salonach i czerwonych dywanach. Są chętnie noszone przez znane osobowości polskiego show-biznesu m.in. Edytę Górniak, Ewę Chodakowską, Weronikę Książkiewicz, Dorotę Gardias, Karolinę Malinowską, Zosię Ślotałę, Paulinę Sykut-Jeżynę, Nataszę Urbańską, Magdalenę Steczkowską, Pauliną Krupińską, Agnieszkę Hyży, Edytę Herbuś, Honoratę Skarbek czy Kamilę Szczawińską.

Projektantka wywodzi się z rzemieślniczej rodziny o wielopokoleniowej tradycji. Do kaletnictwa nowatorsko przenosi techniki stosowane dotąd tylko w krawiectwie. Skończyła z wyróżnieniem rektora WSSiP w Łodzi. Wszystkie kolekcje w nazwach nawiązują do włoskiej kultury, architektury i stylu życia. To, co wyróżnia jej modele, to dopracowana konstrukcja i precyzja w dbałości o detale.
Współpraca projektantki z MARTINI to nie tylko dedykowane projekty, ale też cztery wyjątkowe kampanie. Jedna z pierwszych kolekcji SPxMARTINI, „La donna è mobile” połączyła flagową czerwień Martini z Martini Racing. Torebki zostały ozdobione tkanymi pasami w kolorze granatowo-niebiesko-czerwonymi Martini Racing. Ambasadorką kolekcji „Viva la vita” została aktorka, Weronika Książkiewicz.  Ostatnia kolekcja „L’aperitivo italiano” – to pierwsza w historii marki kolekcja plecaków dedykowana nie tylko Paniom, ale także Panom, w której oprócz modelki, Weroniki Spyrki, wystąpił także finalista programu TOP MODEL, Jakob Kosel. Oboje stanęli przed obiektywem słynnego Instagramera, youtubera i fotografa lifestylowego – Wujaszka Liestyle, czyli Michała Wilczewskiego. Weronika Spyrka została również twarzą najnowszej kolekcji „La Grande Bellezza” i zaprezentowała nowe modele w kampanii zrealizowanej w Toskanii.

Informacji o marce udziela agencja Platinium Cast PR:

MAGDALENA MUSIAŁ, magdalena.musial@platiniumcast,pl, T: 692 024 160      MAGDALENA KOBZA, magdalena.kobza@platiniumcast.pl, T: 882 096 726      PATRYCJA OLSZEWSKA, patrycja.olszewska@platiniumcast.pl, T: 694 410 308  

O MARTINI®:

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek alkoholowych na świecie. MARTINI®  jest liderem w produkcji wermutów, dostarczając najwyższej jakości aromatyzowany i musujący alkohol. Wielokrotnie nagradzany, wyrazisty smak MARTINI® jest efektem tajnej receptury opartej na ponad 40 naturalnych składnikach roślinnych, pochodzących z najpiękniejszych miejsc na świecie. Stworzone w 1863r. w Pessione we Włoszech, MARTINI® jest dzisiaj częścią Bacardi Group, pozostając liderem w swojej kategorii. Do portfolio marki MARTINI® należą: MARTINI® Bianco, MARTINI® Rosato, MARTINI®  Rosso, MARTINI®  Extra Dry, MARTINI®  Asti, MARTINI®  Prosecco, MARTINI® Rose oraz najnowsza odsłona wermutu MARTINI®Riserva Speciale – Ambrato &Rubino. W 2016 roku pojawiła się kolekcja Vintage, a w niej dwie linie Martini Asti Vintage i Martini Prosecco Vintage. W połowie października 2017 premierę miał nowy produkt w portfolio marki – Martini Riserva Speciale Bitter. Jest to kolejny element serii Riserva Speciale Vermouth  di Torino. Charakterystyczna goryczka Martini Bitter stanowi przewodni smak kultowych włoskich koktajli, takich jak Negroni czy Americano.

 

Informacji o marce udziela:

Dominika Zajączkowska

Martini PR

dzajaczkowska@bacardi.com

t: 731 983 893